رئیس شورای هماهنگی مراکز غیردولتی استان خراسان رضوی:

مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی‌ مکمل زندگی محصلان است

مشهد (پانا) - رئیس شورای هماهنگی مراکز غیردولتی استان خراسان‌رضوی گفت مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی‌ مانند آموزشگاه‌های زبان، مراکز علمی آزاد، مراکز آموزش کنکور و دیگر مراکز از ضروریات زندگی محصلان و دانشجویان محسوب می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی‌ مکمل زندگی محصلان است

نعمت الله کاظمی در حاشیه اولین همایش سالانه مراکز علمی آزاد گفت: مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی‌ مانند آموزشگاه‌های‌زبان، مراکز علمی آزاد، مراکز آموزش کنکور و دیگر مراکز از ضروریات زندگی محصلان و دانشجویان ما است و به آنها نیاز داریم.

کاظمی عنوان کرد: امروزه دیگر نمی‌توان به کلاس‌های زبان و کلاس های کنکور به عنوان اوقات فراغت نگاه کرد، بلکه این را از نتایج ورودی دانش آموزان به دانشگاه‌‌ها می‌توان سنجید. دانش آموزان با استفاده از کلاس‌های آزاد، می‌توانند رتبه بهتری در کنکور به دست بیاورند. ما یک سلسله همایش را در نظر گرفتیم تا به سرانجام برسانیم که خوشبختانه اولین همایش در این زمینه بسیار موفق بود.

وی ضمن امیدواری برای تداوم همایش‌ها و کمک بیشتر به تحصیل جوانان بیان کرد: بنده به جرأت می‌گویم که ما وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده ایم. مراکز زبان و مراکز علمی آزادمان بسیار موفق‌ عمل کرده اند و خدا را شکر مردم استقبال خوبی از آن کرده‌اند.

دانش آموز خبرنگار: زهرا زراعت کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار