مدیرمسئول خانه نخبگان صبرا رودهن:

خانه نخبگان صبرا دست در دست دانشگاه آزاد رودهن در خدمت مراکز علمی و تحقیقاتی

رودهن (پانا) - در نشست مدیر خانه نخبگان صبرا با مسئول مرکز پژوهش دانشگاه آزاد واحد رودهن تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر در اختیار قراردادن واحد آموزشی و پژوهشی این دانشگاه به خانه نخبگان صبرا امضا شد، در این راستا افراد نخبه از کلاس‌های آموزشی و حمایت‌های مادی و معنوی این نهاد بهره‌مند خواهند شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
خانه نخبگان صبرا دست در دست دانشگاه  آزاد رودهن در خدمت مراکز علمی  و تحقیقاتی

ساناز پور‌علی، مدیر خانه نخبگان صبرا از اولین نشست خود با شادی کریمی، مسئول مرکز رشد فناوری دانشگاه آزاد اسلامی رودهن خبر داد و گفت: در این نشست، از اهداف خانه نخبگان صبرا و برنامه‌های پیش رو گفتگو کردیم که قرار بر این شد تا در این دانشگاه، دفتر کار در اختیار مجموعه خانه صبرا قرار گیرد تا بتوانیم از کارگاه ها، کلاس های آموزشی، فضای آزمایشگاهی این مجموعه بهره‌مند شویم.

پورعلی در ادامه افزود: در این نشست تصمیم بر آن شد تا بنده با همکاری تعدادی از اساتید علمی و در رشته های مختلف، در جهت آموزش افراد نخبه در رشته های الکترونیک، هوش مصنوعی، ایده پردازی، طراحی سایت و بازی های نرم افزاری، داروسازی، مکانیک، فیزیک و شیمی، سایر رشته ها در تعامل باشیم.

وی تصریح کرد: افراد نخبه شرکت کننده در این کلاس ها می‌توانند از هر گروه سنی باشند، آنها با مراجعه به دفتر کار و با ارائه ایده ها و طرح های خود با شرکت در جلسات آموزشی می توانند از حمایت های مالی و علمی این دانشگاه قرار گیرند.

پورعلی در پایان اضافه کرد: کلاس های کار آفرینی، توانمندسازی و دوره های ثبت اخترع از جمله کلاس هایی است که بنده تدریس خواهم داشت.

خبرنگار دانش آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار