انجام اقدامات مهم فرهنگی همگام با کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت در جریان تأمین مقدمات و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان، اقدامات مهم فرهنگی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۱۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
انجام اقدامات مهم فرهنگی همگام با کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در نشست با اعضای ستاد کنگره بزرگداشت شهدای استان اظهار کرد: در جریان تأمین مقدمات و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل، اقدامات مهم فرهنگی انجام می‌شود.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، اقدامات عمرانی، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا، اقداماتی در راستای پاسداشت مقام شهدا و تولید فیلم و مستندهای فرهنگی از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود.

به گفته استاندار اردبیل، با توجه به اهمیت این کار فرهنگی و ماندگاری اثرات تولیدشده برای سالیان طولانی، لازم است همکاری مسؤولان ملی در راستای جذب کمک‌های اعتباری برای انجام کارهای فرهنگی و عمرانی جلب شود.

عاملی تصریح کرد: همکاری مدیران در مرکز و شهرستان‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره بزرگداشت شهدای استان مورد تأکید بوده و در این راستا مشخص شدن اقدامات کمیته‌های مختلف و اطلاع‌رسانی به زیرمجموعه‌های شهرستان‌ها نیز ضروری است.

سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان نیز در این نشست، کنگره بزرگداشت شهدا را برنامه‌ای فرهنگی برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دانست و با اشاره به برگزاری ۲۲۲ عنوان برنامه در قالب این کنگره گفت: این برنامه‌ها در قالب ۴ حوزه فرهنگی، عمرانی، جهادی و دیدار و تجلیل برگزار و در همین راستا ۱۱ اجلاسیه نیز پیش از اجلاسیه و برنامه اصلی کنگره بزرگداشت شهدای استان برپا می‌شود.

محمدی اصل تصریح کرد: چاپ ۴۰ عنوان کتاب، ۲۰ مستند محرم در دفاع مقدس و پخش از صداوسیما، اقدامات عمرانی و جهادی از جمله آب‌رسانی به روستاها، ۵هزار و ۵۰۰ کمک مومنانه و برگزاری بیش از ۵۰۰ یادواره شهدا از جمله اقدامات انجام‌گرفته در راستای کنگره بزرگداشت شهدای استان اردبیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار