وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:

ثبت‌نام ۷۵ فیلم در جشنواره سینما حقیقت

رتبه دوم وزارت ارشاد در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار/ توضیح اسماعیلی درباره لیست خبرنگاران اعزامی به قطر

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت‌نام ۷۵ فیلم در جشنواره سینما حقیقت و استقبال خوب مردم از این جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام ۷۵ فیلم در جشنواره سینما حقیقت

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره جشنواره سینما حقیقت اظهار کرد: روز گذشته من هم در این جشنواره شرکت کردم. داوری کارها در حال انجام است و میزان استقبال از جشنواره حقیقت بسیار خوب است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: سال گذشته ۷۰ فیلم در این جشنواره ثبت‌نام کردند و امسال ۷۵ فیلم. همچنین بیش از ۵۰۰‌ فیلم در حوزه بین‌المللی دریافت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که جشنواره امسال از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال گذشته به خوبی برگزار شود.

اسماعیلی گفت: فعالیت‌های فرهنگی برای نشاط مردم نیاز است و باید در این زمینه تلاش جدی صورت گیرد.

وی درباره اعزام خبرنگاران به جام جهانی نیز گفت: جام جهانی اتفاق مهمی بود. بخش عمده آن حاشیه‌های سیاسی و اجتماعی بود. رسانه‌ها خود خبرنگارانی را معرفی کرده بودند که توانمندی بالایی داشتند. ما با شفافیت کامل عمل کردیم و لیست را هم در اختیار همگان قرار دادیم. در این دوره در سطح مسئولان وزارت‌خانه سفر به قطر را ممنوع کردیم اما هنرمندانی اعزام شده بودند که باید افرادی هم می‌رفتند و کارهای این هنرمندان را انجام می‌دادند به همین خاطر تعدادی از پرسنل وزارتخانه به قطر رفته بودند.

اسماعیلی درباره فعالیت‌های حوزه حجاب و عفاف هم گفت: رویداد مهم گوهرشاد و نمایشگاه مهم حجاب و عفاف را در دو ماه آینده داریم. وظایف ایجابی بر عهده وزارت ارشاد است و در این زمینه تمام تلاش‌مان این است که وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: من دو سال در حوزه افکارسنجی کار کرده‌ام و عمیقأ معتقدم که مردم ایران عفیف و خانواده دوست هستند، بنابراین ما باید در جامعه فضای استفاده مردم از پوشش مناسب را فراهم کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین افزود: در درگاه ملی صدور مجوزهای کسب‌وکار نیز وزارت ارشاد به خوبی عمل کرده و در این زمینه رتبه دوم را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار