در جلسه توانمندسازی دبیران تفکر و سبک زندگی عنوان شد:
دانشآموزان، نیازمند کلاسهای شاداب و داشتن تعامل مناسب با دبیران هستند
تهران (پانا) - سرگروه کیفیتبخشی درس تفکر و سبک زندگی منطقه ۱۳، به شادابسازی محیط کلاس در رشته تفکر و سبک زندگی و برقراری تعامل مناسب بین دانشآموز و دبیر تاکید کرد.
جلسهای با عنوان «توانمندسازی دبیران تفکر و سبک زندگی» با موضوع طرح درسنویسی ملی، شرکت در جشنواره الگوی برتر تدریس و انگیزهبخشی دبیران تفکر منطقه، با سخنرانی هادی انجمن، کارشناس فرهنگی-هنری منطقه آغاز شد.
انجمن با تاکید بر اهمیت درس تفکر و سبک زندگی، گفت: دبیران باید اهمیت مهارت اندیشیدن و ضرورت یادگیری تفکر انتقادی و تفکر در اخبار فضای مجازی را به دانش آموزان بیاموزند.
اعظم احمدخانی، سرگروه کیفیت بخشی درس تفکر و سبک زندگی منطقه که کسب رتبه کشوری چهار دوره از جشنواره الگوی برتر تدریس و کسب رتبه دوم کشوری طرح درس نویسی را در کارنامه خود دارد؛ درباره روش تدریس تفکر و سبک زندگی گفت: باید روش های تدریس نوین را آموخت و روش آموزش خود را ارتقا داد.
وی افزود: دانش آموزان به کلاس های شاداب احتیاج دارند و در کلاس های شاداب، راحت تر می توانند تعامل برقرار کنند.
احمدخانی درباره مسئولیت معلمان درس تفکر گفت: اولین مسئولیت معلمان درباره درس تفکر و سبک زندگی، این است که شاگردان، خود را از مرحله به یادسپاری مطالب به مرحله تفکر سوق دهند.
وی ادامه داد: سبک زندگی ایرانی،اسلامی توسط معلمان باید همراه با مهربانی به دانش آموزان آموزش داده شود و برای آنان جلسات رفع شبهات و جهاد تبیین برگزار شود.
دانش آموز خبرنگار: محمدامین راست بندی
ارسال دیدگاه