برگزاری جلسه توانمندسازی دبیران درس تفکر و سبک زندگی خراسان‌شمالی

بجنورد (پانا) - رئیس اداره امورتربیتی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی بیان کرد توانمندسازی مدرسان درس تفکر و سبک‌زندگی پایه ۷ و ۸ مقطع متوسطه ۱ با توجه به تاکید وزارت آموزش و پرورش بر اهمیت این درس و ارتقای سطح علمی مدرسان، اولین جلسه هماهنگی اداره امور تربیتی استان با مدرسان کشوری و سرگروه درس تفکر استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۶۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توانمندسازی دبیران درس تفکر و سبک زندگی خراسان‌شمالی

غلامرضا امین زاده اظهار کرد: با توجه به ارسال بخشنامه زمان بندی دوره توانمندسازی به کلیه شهرستان‌های استان، برگزاری دوره فوق جهت هر شهرستان با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و با حضور مدرسان کشوری مشخص و از طریق ادارات شهرستان‌ها و سامانه شاد به اطلاع کلیه مدرسان شهرستان‌ها خواهد رسید.

ریس اداره امور تربیتی استان در ادامه گفت: سال گذشته نیز دوره فوق برای کلیه دبیران درس تفکر و سبک زندگی شهرستان‌ها خصوصا مدرسان جدید دروس فوق بصورت حضوری برگزار شد که همکاران با شیوه طرح درس نویسی ملی و تکنیک‌ها و نحوه تدریس دروس فوق آشنا شدند. همچنین فیلم نفرات برتر جشنواره کشوری تفکر مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کتاب ثبت نمرات درس تفکر نیز از سوی وزارتخانه تهیه شده که بزودی دریافت و در اختیار مدرسان شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت.

امین زاده در پایان تصریح کرد: جهت سنجش توانمندی تدریس دبیران درس تفکر هر سال جشنواره ای کشوری برگزار و فیلم نفرات برتر استان‌ها جهت داوری به دبیرخانه کشوری ارسال و بعد از داوری نفرات برتر مشخص و اعلام می شوند و در سال تحصیلی گذشته نیز کلثوم ربانی از شهرستان بجنورد توانست رتبه شایسته تقدیر نهمین جشنواره تفکر و سبک زندگی کشور دبیرخانه استان بوشهر را کسب کند.

شایان ذکر است از سوی وزارت آموزش و پرورش دبیرخانه دهمین جشنواره کشوری درس تفکر و سبک زندگی استان لرستان تعیین شده است.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار