مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد:

سند تحول بنیادین چراغ راه آموزش و پرورش با تاکید بر قرآن، عترت و نماز تدوین شده است

خلیل آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد در دومین نشست معاونین و مربیان پرورشی گفت سند تحول بنیادین چراغ راه آموزش و پرورش با تاکید بر قرآن، عترت و نماز تدوین شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۱۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین چراغ راه آموزش و پرورش با تاکید بر قرآن، عترت و نماز تدوین شده است

علیرضا برمکی، مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد گفت: گاهی اوقات با خود می‌گویم شهید رجایی، شهید باهنر و شهید بهشتی چه کسانی بوده‌اند؟ آنها قبل از پیروزی انقلاب چه کرده اند؟ شهید رجایی مسئولیت دانش آموز را بر عهده گرفت، شهید باهنر هم مسئولیت معلم را بر عهده گرفت و گفت که ما در اول دوران انقلاب چه کاری باید انجام دهیم و شهید بهشتی هم محتوای درسی را بر عهده گرفت.

وی ادامه داد: ما باید در سنگر مدرسه باورهای دینی و اعتقادی دانش آموزان را جدی بگیریم و خوب کار کنیم، رسالت ما فراتر از وظیفه ماست؛ دغدغه خانواده ها از دوران پیش دبستانی تا آخرین سال تحصیلی فرزندانشان فقط نمره است، وظیفه ماست این باور را عوض کنیم.

برمکی گفت: دو مبحث در سند تحول بنیادین بسیار پررنگ و مهم است. یکی بحث قرآن، عترت و نماز و از همین منظر است که سند تحول به عنوان سند بالادستی و چراغ راه آموزش و پرورش با رویکردی تربیتی و پرورشی و با تاکید بر سه رکن مهم قرآن، عترت و نماز تدوین شده است‌‌. رکن مهم دیگر معلم است، معلم در این سند ضامن تحول واقعی در آموزش و پرورش است؛ بنابراین معلم در سند تحول بنیادین عنصری است که هیچ جایگزینی ندارد.

دانش‌آموز خبرنگار: مهدی اکبری نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار