توضیح نماینده ایرانشهر درباره حذف سقف اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان

تهران (پانا) - نماینده ایرانشهر در مجلس یازدهم، با ارزیابی مثبت از اقدام مجلس برای حذف سقف اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان، از حمایت از این قشر به‌عنوان سودمندترین سرمایه‌گذاری یاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
توضیح نماینده ایرانشهر درباره حذف سقف اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان

به گزارش خانه ملت، عبدالناصر درخشان ‌حذف سقف اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان را اقدامی ارزنده در جهت حمایت از این قشر دانست و گفت: با گذشت ۱۰ ماه از اولین مکاتبه ‌اینجانب با وزیر آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی جهت اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان منجر به این شد که براساس تفسیر معاونت قوانین مجلس سقف اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان در حکم کارگزینی آن‌ها برداشته شده و جهت اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: ما در مکاتبه‌ای که در تاریخ 23 اسفندماه سال 1400 با وزیر آموزش و پرورش داشتیم، از وی خواستیم که در جهت معافیت خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و فرزندانشان از مزابای قانون مدرک تحصیلی دوم فرهنگیان با هر رشته و گرایش بدون در نظر گرفتن جدول طبقه‌بندی مشاغل در آموزش و‌ پرورش برای این قشر از فرهنگیان اعمال شود و فرهنگیان بتوانند با هر گونه رشته‌های مدیریتی با گرایش‌های مختلف بدون در نظر گرفتن جدول طرح طبقه‌بندی مشاغل که‌ محدودیت‌های برای فرهنگیان باعث شده بود مدرک آنها اعمال شود و شامل کارکنان اداری هم شود تا احکام فرهنگیان صادر شود و اقدامات لازم صورت گیرد تا دغدغه و نگرانی قشر عظیم فرهنگیان مرتفع شود.

وی تصریح کرد: ما همچنین ‌‌از وزیر آموزش و پرورش خواستیم تا اجرای ماده 3 قانون تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی این وزارتخانه را تسریع کند.

درخشان خاطرنشان کرد: در نهایت به دنبال پیگیری‌های انجام شده سقف اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان برداشته شد و این مهم به عنوان یکی از مطالبات به حق این قشر زحمتکش محقق شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بی‌تردید حمایت از جامعه فرهنگیان و رفع نیازهای این قشر که نقش بسزایی در تربیت نسل فرهیخته برای اداره آینده میهن هستند، سودمندترین سرمایه‌گذاری است.‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار