سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

تعلیم و تربیت اصل، اساس و ریشه‌ای است

تبریز(پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت بسیار زیاد آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت را اصل ، اساس و ریشه‌ای عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت اصل، اساس و ریشه‌ای است

علی پور رادی در جلسه شورای معاونین ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: تعلیم و تربیت اصل، اساس و ریشه ای است و نباید در تربیت که در همه مراحل زندگی فرزندان وجود دارد کوتاهی کرد.

وی افزود: انسان اگر بخواهد واقعا به امر تربیت اقدام کند باید اول خود تربیت شده باشد، یعنی عملکرد خود را به خوبی نشان دهد.

پوررادی اظهار کرد: معلم در واقع در مدرسه تربیت را به دانش آموزان با بازی آموزش می دهد و تاثیر گذاری وی روی آنها بسیار مهم است.

سرپرست آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم به اینچنین معلمانی خدمت کنیم و تلاش کنیم تا خواسته های آنها را مد نظر بگیریم و تا حد امکان در رفع مشکلات آنها تلاش نماییم چرا که آنها ریشه و اساس اصلی در تربیت دانش آموزان هستند.

وی در پایان گفت: برنامه ها و طرح هایی ابرای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده که برای این سیستم و دستگاه مفید است و لازمه آن هم فکری و خرد جمعی است چرا که خروجی زمانی خوب و مطلوب واقع می‌شود که در مدرسه خروجی خوبی داشته باشیم و لذا باید به جای تخریب شخصیت دانش آموزان باید سعی کنیم با خوب کار کردن که نشان دهنده عملکرد خوب ما است، در مدارس ظاهر خوبی داشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار