پیام تسلیت معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت پدر شهید والامقام امورتربیتی

تهران (پانا) - در پی درگذشت حاج محمود مجیدی (محمدی) پدر شهید والامقام امور تربیتی «مجید مجیدی» شهرستان‌های استان تهران، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت پدر شهید والامقام امورتربیتی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌المللی معاونت پرورشی و فرهنگی، متن پیام «اصغر باقرزاده» بدین شرح است؛

شهید، زیباترین نام ماندگار بر دفتر فداکاری و ایثار است و شهیدان امورتربیتی، لاله‌های سرخی هستندکه درمعراج آسمانی خویش، ملکوت را به تعظیم و ستایش فراخوانده‌اند.

همان کبوتران سرخ بالی که درمسیر تعلیم و تربیت، با راهبری خویش، دانش‌آموزان را به جبهه‌های عاشقی دعوت کردند تا آیه‌های حفظ حریم وطن، زمزمه شود. شهیدان امورتربیتی، زندگان همیشه جاودانه، بر دفترخاطره‌ها خواهند بود. یادشان تا ابد جاوید باد.

پدر شهید مجید مجیدی مربی تربیتی و معاون پرورشی مدارس منطقه فشافویه شهرستان‌های استان تهران این روزها میهمان فرزند شهیدش شده است.

اینجانب درگذشت این پدر صبور را به خانواده معزز مربی شهید «مجید مجیدی» تسلیت گفته و از خداوند منان بهره‌مندی این مرحوم از شفاعت فررند شهیدش را مسألت می‌نماید.

روحشان در اعلی علیین همنشین حضرت سید الشهدا (ع) و اصحاب و یاران با وفایش میهمان باشد.


معرفی شهید مجید مجیدی؛
فرزند محمود
معاون پرورشی و امور تربیتی مدارس
محل شهادت: جبهه غرب
تاریخ شهادت: 21 اردیبهشت
1367

فرازهایی از وصیت نامه شهید مجید مجیدی؛
... سخنى چند با معلمان گرامى می دانم که کارم در آموزش و پرورش مورد رضایت خدا نبوده پس خدایا از تو طلب عفو و بخشش مى کنم چه گلهائى را که در اثر نداشتن تزکیه پژمرده کردم و چه صلاحیتهایى که نداشتم ولى انجام دادم و چه صحبتهایئى که انجام نمى دادم ولى بیان مى کردم مى دانم قلب و دل ما زنگار گرفته بود و فکر مى کردم تنها راه پاک شدن و تزکیه، رفتن در سنگر جبهه ها باشد رفتن به سوى خدا باشد که خداوند این سعادت را نصیبم کرد و بعد از چندمین ماه دعا و طلب کردن، عاقبت سعادت را نصیبم کرد.

امیدوارم که با هدیه و قطره خونمان گناهانمان ریخته شود و برادران و همکاران عزیز ان‌شاءا... ما را ببخشید در این چند صباحى که باهم بودیم. همیشه در فکر تلاش و پرورش این نونهالان و آیندگان انقلاب باشید و بکوشید مصداق آیه یزکیهم و یعلهم را در زندگى پیاده کنید که تنها راه معلمى همین است پس به قرآن در مدارس ارج نهید و هر روز سعى کنید آیاتى را قبل از رفتن به کلاس تلاوت کنید که باعث آرامش قلب مى شود و با اتحاد و یگانگى و براى رسیدن به یک هدف کلى که خط امام و ولایت مى باشد کوشش کنید باشد که لحظات و دقایق حضور شما در دبستان و انجام وظایف مانند گلوله هایى مى ماند که به قلب دشمنان اسلام شلیک مى شود.

در ضمن دانش آموز عزیز و فرزندان انقلاب گرچه ما موفق به انجام وظایفمان نبودیم ولى شما از هم اکنون درس بخوانید و مسیر زندگیتان و خط فکریتان را فقط در راه خدمت به اسلام بکار اندازید و تنها راه آنهم آشنائى با قرآن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار