معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

ما باید در انجام خدمت خود بدنبال رستگاری در آخرت باشیم

تبریز(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید در انجام خدمت خود بدنبال رستگاری در آخرت بود، بر اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان رکن اساسی در جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ما باید در انجام خدمت خود بدنبال رستگاری در آخرت باشیم

اصغر باقرزاده در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، ضمن تسلیت گویی ایام فاطمیه و تقدیر و تشکر از عوامل ستادی و فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در راستای امور انجام گرفته در حوزه تعلیم و تربیت، با اشاره به اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان رکن اساسی در جامعه، گفت: ما باید در انجام خدمت خود بدنبال رستگاری در آخرت باشیم که این امر با توکل به خداوند که خود شاهد همه امورات است، محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: سعادتمندی در دنیا و آخرت تنها با لطف و رحمت خداوند امکان‌پذیر است که باید پروردگار متعال از کوتاهی‌های ما بگذرد تا سعادت اخروی حاصل شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علیرضا صیادی، سرپرست قبلی آموزش و پرورش این استان، خاطرنشان کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده، تصمیم بر این شد که یک روحانی عزیز و فرهیخته از جمع همکاران رسمی آموزش و پرورش و کسی که سال های متمادی در خدمت نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش بوده به سرپرستی اداره کل آموزش و پرورش این استان منصوب شود. در پایان از زحمات جناب آقای صیادی تشکر و نهایت قدردانی را داریم و برای حاج آقای پوررادی آرزوی موفقیت داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار