معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

حفظ دستاورد دشوارتر از به‌دست‌آوردن آن است

اصفهان ( پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت حفظ دستاورد به‌مراتب سخت‌تر از به‌دست‌آوردن آن خواهد بود و نشر آن دستاورد از مدرسه به منطقه و از منطقه به استان و بالاتر مورد انتظار است.

کد مطلب: ۱۳۳۰۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
حفظ دستاورد دشوارتر از به‌دست‌آوردن آن است

مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به همراه رئیس اداره فرهنگی و هنری و مدیر آموزش و پرورش فولادشهر از دبیرستان ندای اسلام بازدید کرد.

نم نبات در جمع دبیران و کادر اجرایی دبیرستان ندای اسلام در خصوص جشنواره ۱۱ کلاس ۱۱ سرود عنوان کرد: اگر امروز جشنواره‌ای به این زیبایی انجام می‌شود به جهت اطاعت از امر ولی است، همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند در جهت تهیه و اجرای سرودهای انقلابی و مذهبی اقدام کنید این مدرسه نیز در این زمینه اقدام کرده است.

وی ادامه داد: حفظ دستاورد به‌مراتب سخت‌تر از به‌دست‌آوردن آن خواهد بود و نشر این اقدام ارزشمند از مدرسه به منطقه و از منطقه به استان و بالاتر مورد انتظار است ضمن اینکه در ادامه راه حوزه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان هم در کنار شما خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جمع دبیران و کادر اجرایی دبیرستان ندای اسلام با اشاره به مسئولیت سنگین حوزه پرورشی در مدارس افزود: برای دانش‌آموزان کار کنید نه صرفاً برای دیده‌شدن و کسب رتبه اول؛ این جشنواره نمونه بارز برای دانش‌آموزان کار کردن است.

در پایان نم نبات به‌اتفاق هیئت همراه و محراب رحیمی رئیس اداره آموزش و پرورش فولادشهر و معاونین و کارشناسان این اداره در مسجد امام سجاد (ع) که در جوار دبیرستان ندای اسلام واقع بود اقامه نماز جماعت کردند و در جمع اهالی محل، دغدغه‌های آنها را در موارد مختلف آموزشی و پرورشی شنیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار