معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان نسبت به دسیسه‌های دشمنان و تشویق آنان برای شرکت در فعالیت‌های پرورشی و مذهبی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۸۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

گردهمایی مدیران، معاونین، مربیان پرورشی، مشاوران و روحانیون طرح امین نجف آباد با حضور مهدی نم نبات معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، دکتر یدالله عابدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد به همراه مسئولین حوزه معاونت پرورشی این مدیریت، اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان، مرتضی شکری رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل ، دکتر شاه مرادی رییس اداره مشاوره، تحویل پور رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل برگزار شد.

لازم به ذکر است در این گردهمایی ضمن بررسی مسائل مرتبط با هریک از حوزه های معاونت پرورشی راهکارهایی برای بهبود کیفیت فعالیت ها ارائه شد.
مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این گردهمایی بیان کرد: آگاهی بخشی به دانش آموزان نسبت به دسیسه های دشمنان و تشویق آنان برای شرکت در فعالیت های پرورشی و مذهبی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود؛ با توجه به تحرکات شدید در عصر حاضر کلیه جامعه فرهنگیان باید در جهت دستیابی به این هدف با ایمان الهی جهاد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار