امام جمعه شهرستان قرچک:

هرکس در این زمان غیرت دینی داشته باشد، فاطمی است

قرچک (پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک، هرکس را که در این زمان غیرت دینی داشته باشد، فاطمی خواند و گفت، ابراز غیرت دینی باید آشکارا باشد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
هرکس در این زمان غیرت دینی داشته باشد، فاطمی است

حجت‌الاسلام‌ حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در سخنرانی مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) دانستن وظیفه‌ هر مسلمان در روز شهادت حضرت فاطمه را مهم دانست و اظهار کرد: در روز شهادت حضرت فاطمه(س) آن چیز که برای هر مسلمان مهم و ضروری است دانستن وظیفه دینی خود است.

اسماعیلی در رابطه با حضرت فاطمه(س) اضهار کرد: دختر نبی اکرم عزیزترین بنده و عبد نسبت به خدای رحمان، شخصیتی بی‌نظیر در نزد خدا و ائمه داشت، چنین انسانی در یک مسیری بی‌نظیر خودش را قربانی کرده است، تا بالاترین و والاترین اصل از دین، یعنی اصل امامت و ولایت بماند.

امام جمعه شهرستان قرچک ولایت را ضامن اجرای دین دانست و تشریح کرد: دشمنان خارجی و داخلی نمی‌توانند خورشید عالم تاب، صدور اندیشه اسلام ناب، ارزش‌های انقلاب و پیام های شهیدان را ببینند، به همین دلیل فتنه را ایجاد می‌کنند.

وی گفت: هرکس در این زمان غیرت دینی داشته باشد فاطمی است. غیرت دینی چنین نیست که پنهان باشد، باید آشکارا باشد، درد دین را ابراز کند، در قبال منکرات و منیات و محرمات حرکت داشته باشد.

امام جمعه شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد: ما به هیچ وجه اجازه‌ از بین رفتن حرمت‌ها نسبت به ارزش‌ها مخصوصا عفت و حجاب را نخواهیم داد.

دانش آموز خبرنگار:امیر حسین عافیش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار