اختتامیه دومین جشنواره علمی شهید فخری‌زاده منطقه ۱۲

تهران (پانا) - آیین اختتامیه دومین جشنواره علمی شهید محسن فخری‌زاده، در راستای تجلیل از مخترعان، پژوهشگران و نخبگان منطقه ۱۲ در سالن بنیاد فرهنگی رفاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه دومین جشنواره علمی شهید فخری‌زاده منطقه ۱۲

احمدرضا اصلانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲ در آیین اختتامیه دومین جشنواره علمی شهید فخری زاده از مخترعین، پژوهشگران بیان کرد: بسیج پدیده‌ کم‌نظیر انقلاب اسلامی است که می تواند در بخش‌های مورد نیاز، حضور داشته باشد و مشکلاتی را حل کند. بسیج متن ملت است و حضورشان نیاز و مصالح کشور است. اصلانی در ادامه به ضرورت اهمیت تحقیق و پژوهش در مدارس و اهمیت آشنایی دانش آموزان با چگونگی تحقیق و پژوهش تاکید کرد.

در این مراسم که با حضور مسئولان بسیج و سپاه ناحیه امام خمینی(ره) و مسئولان اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۲ در سالن بنیاد فرهنگی رفاه برگزار شده بود از بسیجیان و دانش آموزان برگزیده مخترع و نویسنده تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در انتهای مراسم مدعوین از نمایشگاهی از دستاوردهای دانش آموزان هنرستان فنی دختران، هنرستان ماندگار صنعتی تهران، دبیرستان شهید فخری زاده‌، دبیرستان صالحین و دبیرستان ندای صالحین هم چنین نمایشگاه کتاب از کتاب های همکاران مؤلف بسیجی که در سالن رفاه برگزار شده بود بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار