مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار عنوان کرد:

ضرورت تجلیل از خانواده‌ شهدا در مدارس به‌طور مستمر

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در مراسم یادواره شهدای فرهنگی شهریار، بر تجلیل از خانواده‌های شهدا در مدارس تاکید کرد که باید به طور مستمر صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تجلیل از خانواده‌ شهدا در مدارس به‌طور مستمر

محسن نوروزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در مراسم گرامیداشت نام و یاد شهدا گفت: اولویت اصلی آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و این یادواره برای تقدیر و تشکر از خانواده های شهدای فرهنگی است.

نوروزی گفت: در طول سال و در تمامی مدارس شاهد باید از تمامی خانواده های شهدا تجلیل و تشکر شود تا دانش آموزان ما با این فرهنگ آشنا شوند و این فرهنگ در دانش آموزان نهادینه شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار ادامه داد: امروزه دشمن دانش آموزان ما را به عنوان هدف خود برای آسیب به جامعه قرار داده که باعث شده رسالت فرهنگیان در این زمینه پررنگتر شود و امیدوارم که فرهنگیان نیز با یاری از خداوند باعث این شوند که بذر ایمان و ایثار در دانش آموزان رشد کند.

وی اظهار کرد: در طول بیش از دو سال آموزش مجازی مدارس، مهم ترین مسئله ای که گریبان‌گیر دانش آموزان شد، مسئله تربیت بوده که با یاری همه فرهنگیان و خانواده های دانش آموزان باز هم به چرخه عادی خود برمی‌گردد.

وی در انتها با تشکر از تمام خانواده های شهدا و دانش آموزان حاضر در مراسم خاطرنشان کرد: ما نیازمند این هستیم که تمامی دستگاه های فرهنگ‌ساز و ادارات و نهادها در راه جبران لطمه های ناشی از آموزش مجازی مدارس به ما کمک کنند تا در تربیت دانش آموزان مشکلی ایجاد نشود.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدمهدی سلگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار