در پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت روز دانشجو عنوان شد:

16 آذر در تاریخ، حمایت از پایمردی و ایستادگی دانشجویان در مقابل استکبار است

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت روز دانشجو با ارسال پیام این روز را به دانشجویان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۲۹۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
16 آذر در تاریخ، حمایت از پایمردی و ایستادگی دانشجویان در مقابل استکبار است

در متن پیام محمد خلیل عسکری آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نعمت بزرگ استقلال، آزادی و امنیت از مواهب بسیار ارزشمندی است که ملت بزرگ ایران در سال‌های پس از انقلاب اسلامی با مجاهدت و فداکاری بدان دست یافته‌اند.

بی‌شک در این مسیر آبیاری نهال نوپای انقلاب اسلامی با خون صدها معلم و دانش‌آموز شهید، برگی زرین در سپهر انقلاب اسلامی به ثبت رساند که به عنوان شاهد بر اعمال ما هر لحظه حاضر هستند.

۱۶ آذر در تاریخ جمهوری اسلامی حمایت از پایمردی و ایستادگی دانشجویان انقلابی پیرو خط امام بزرگوار در برابر نظام استکبار و سلطه دارد، یادآور از خودگذشتگی دانشجویانی است که با تمام وجود در برابر تیرهای استعماری دشمن ایستادند و در گذر زمان نغمه مرگ بر آمریکا را به گوش جهانیان رسانیده‌اند.

اکنون که آن نهال نوپا به درختی تنومند و راست قامت تبدیل شده و به دستان توانمند شما معلمان جوان، افسران سپاه پیشرفت سپرده شده است انتظار می‌رود با بهره‌مندی از فرصت علم‌آموزی و مجهز شدن به نیروی اثرگذار تهذیب در گام دوم انقلاب اسلامی و حرکت جهادی به سمت تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حرکت کرده و در این مسیر همچون شهیدان رجایی و مطهری و احمدی روشن و علی محمدی و چمران و بالاخره سلیمانی « که خود یک مکتب بود» در میدان جهاد علمی و جهاد تبیین مجاهده کنید.

اینجانب با درود خالصانه به شما دانشجو معلمان عزیز روز دانشجو را تبریک و تهنیت عرض نموده برایتان آرزوی توفیق و بهروزی را از درگاه ایزد متعال آرزو می‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار