معاون امور فرهنگی کمیته امداد خبر داد؛

حمایت کمیته امداد از ۵۰ هزار دانشجوی نیازمند در کشور

تهران (پانا) - معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت این نهاد بیش از ۵۰ هزار دانشجوی نیازمند را در سراسر کشور تحت حمایت دارد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
حمایت کمیته امداد از ۵۰ هزار دانشجوی نیازمند در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی جعفری با تبریک فرا رسیدن ۱۶ آذرماه و روز دانشجو گفت: کمیته امداد به ۵۰ هزار و ۳۷۳ دانشجوی نیازمند در سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۷۶ نفر دختر و ۱۴ هزار و ۷۹۷ هزار نفر پسر هستند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه بیشتر دانشجویان تحت حمایت در مقطع کارشناسی هستند، اظهار کرد: از مجموع دانشجویان تحت حمایت ۹۳۹۹ نفر در مقطع کاردانی و ۳۹۲۵۹ نفر در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

جعفری خاطرنشان کرد: همچنین ۱۱۶۹ نفر از دانشجویان تحت حمایت در مقطع کارشناسی ارشد و ۵۴۷ نفر نیز در مقطع دکترا به تحصیل مشغول هستند.

وی با تشریح خدمات کمیته امداد به دانشجویان تحت حمایت ادامه داد: ارائه کمک‌هزینه تحصیلی و تامین شهریه دانشجویان مددجو از جمله خدماتی است که به این افراد ارائه می‌شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد از ارائه خدمات مشاوره به دانشجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: این خدمات در قالب مشاوره فردی و خانوادگی، مشاوره تحصیلی و شغلی و خدمات فرهنگی، به دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار