رئیس سازمان انرژی اتمی مهمان برنامه«سعادت آباد»

تهران (پانا) - محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور، فردا چهارشنبه 16 آذر، با حضور در شبکه رادیویی تهران مهمان ویژه برنامه«سعادت آباد» است.

کد مطلب: ۱۳۲۹۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان انرژی اتمی مهمان برنامه«سعادت آباد»

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ مریم سادات آصفی تهیه کننده برنامه سعادت آباد ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه «سعادت آباد» از رادیو تهران مجله ای با رویکرد خبری - تحلیلی که در کنار پرداختن جدی به مسائل و موضوعات سیاسی، اجتماعی و بین الملل، نگاه طنز و نقادانه به مسائل روز دارد. مسئولین با حضور در این برنامه پاسخگوی عملکردشان و مطالبات مردمی خواهند بود. محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور، فردا چهارشنبه 16 آذر، با حضور در برنامه«سعادت آباد» درباره ناگفته های هسته ای و ارتباط برجام با رادیو تهران گفتگو می کند.

وی با اشاره به دیگر بخش های این برنامه افزود: برنامه سعادت آباد از تنوع آیتم های کوتاه خبری ،گزارش و مستند تحقیقی برخوردار است، با طراحی بخش های مستند و گزارشی به شفاف سازی موضوع برنامه می پردازد.

علاوه بر این؛ در این برنامه، توجه به فضای مجازی و ارتقای سواد رسانه ای مخاطبان هم دیده شده است در قالب بخش "فجازی" که به بررسی و تحلیل ترندهای فضای مجازی می پردازد و واکنش های کاربران در مواجهه با خبرهای جعلی و شایعات را منعکس می کند.

آصفی در ادامه خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی و تبیین درست مسائل و رویدادهای سیاسی،اجتماعی و بین الملل برای مخاطبان با ارائه تحلیل های اقناع کننده و همچنین ریشه یابی مسائل و مشکلات مهم پایتخت و موضوعاتی که مورد دغدغه شهروندان استان تهران است و ارائه راهکار برای کم کردن چالش های موجود از ضرورت های تولید این برنامه است.

علی یگانه مجری، حمیدرضا بوجاریان مجری کارشناس، ریحانه بیرامی آیتم ساز، ابوالفضل طاهری نویسنده و آتنا سادات محمدپناه هماهنگی از عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

مخاطبان می توانند از شنبه تا چهارشنبه ساعت 11:30 تا 13 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز با برنامه رادیویی سعادت آباد همراه شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار