رئیس کمیته علمی هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان کشور خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان

تهران (پانا) - رئیس کمیته علمی هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان کشور از تمدید یک ماهه مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ارسال آثار به هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان

رضا مراد صحرایی اظهار کرد: بنا بر استقبال گسترده مخاطبان و درخواست برای تمدید مهلت فراخوان، زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره در دو بخش عمومی و اختصاصی( ویژه معلم)، به مدت یک ماه تمدید شد.

وی افزود: معلمان و استادان دانشگاه‌های کشور به‌ویژه دانشگاه فرهنگیان، بازنشستگان آموزش و پروش به عنوان ذخایر علمی و تجربی تعلیم و تربیت، فعالان این عرصه و همچنین شورای راهبری و سیاست‌گذاری مرکزی هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان کشور از جمله جامعه هدف این جشنواره هستند.

رئیس کمیته علمی هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان کشور بر ضرورت نقش‌آفرینی استادان دانشگاه فرهنگیان در برگزاری دوره‌های آموزشی نحوه اداره ( روش برتر) هیئت‌های اندیشه ورز (اتاق‌های فکر) در مراکز علمی و اندیشه‌ای مطرح دنیا تاکید کرد.

صحرایی، ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی حداکثری و اطلاع‌رسانی جشنواره با محوریت پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور، شاهد حضور گسترده‌تر اساتید و دانشجویان معلمان کشور در ارائه راهکارهای مناسب جهت حل و رفع اولویت‌های اصلی نظام مسائل آموزش و پرورش در قالب محورهای جشنواره باشیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، مهم‌ترین ضمانت اجرایی برای شرکت‌کنندگان را نزدیک بودن علم و عمل در این جشنواره با بسترسازی شفاف برای انتقال نظرات معلم به عنوان عنصر مهم تعلیم و تربیت با وزیر آموزش و پرورش یوسف نوری به عنوان ریاست ستاد جشنواره عنوان کرد.

وی با اشاره به امکان حضور همزمان استادان در جشنواره به عنوان داور و شرکت کننده، اظهار داشت: استادان محترم ضمن آن‌که می‌توانند به عنوان داور جشنواره اعلام آمادگی کنند، اجازه شرکت در جشنواره را خواهند داشت.

علاقمندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر به نشانه سامانه شعف ( شبکه علمی فرهنگیان) sci-cbo.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار