مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

تمام فعالیت‌های حوزه آموزش و پرورش، در جهت رشد آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان است

پردیس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت تمام فعالیت‌های حوزه آموزش و پرورش، در جهت رشد آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۲۹۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تمام فعالیت‌های حوزه آموزش و پرورش، در جهت رشد آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان است

محمد فروتن در جلسه انجمن اولیا و مربیان شهرستان پردیس که در سالن الغدیر هنرستان سعادت برگزار شد، تصریح کرد: انجمن مدارس، بالی برای پرواز بهتر علم و دانش برای دانش‌آموزان است. اگر مدرسه را پرنده‌ای با دو بال در نظر بگیریم یک بال قطعا اولیا و مربیان هستند و بال دیگر معلمان و همکاران دلسوز آموزش و پرورش هستند.

وی با اشاره به موضوع اصلی جلسه که بحث انتخابات انجمن اولیا و مربیان شهرستان پردیس است، اظهار کرد: اگر زحمات و تلاش‌های شما بزرگواران نباشد به نتایج و اهدافی که در نظام تعلیم و تربیت برای مدارس متصور هستیم، نمی رسیم و در این خصوص قطعا نیاز به همکاری و کمک و تعامل شما داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس با اشاره به موضوع آموزش خانواده در مدارس گفت: نظارت بر نحوه برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده و نظارت بر شکل و نحوه برگزاری این کلاس‌ها به عهده انجمن اولیا و مربیانی که در مدارس مستقر شده‌اند، است.

فروتن با اشاره به این موضوع که حداقل 4 تا 6 جلسه آموزش خانواده باید در یک سال تحصیلی برگزار شود، ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان پردیس، مدرسین آموزش خانواده که مدارس می‌توانند از آنها استفاده کنند را برای مدارس ابلاغ کردیم البته اگر شما استاد خوب و توانمند در حوزه های مختلف می‌شناسید می‌توانید آنها را به آموزش و پرورش معرفی کنید و آنها می‌توانند مجوز لازم را دریافت کنند و از حضور این بزرگواران می توان برای جلسات استفاده کرد.

وی در رابطه با شناسایی اولیاء توانمند و متخصص که در مدارس حضور دارند نیز گفت: یکی از وظایف انجمن اولیا و مربیان در مدارس این است اولیایی که تخصص و توانمندی دارند و می‌توانند موانع موجود در مدارس و مجموعه آموزش و پرورش بردارند شناسایی کنند و به مدیر مدرسه و در نهایت به مجموعه آموزش و پرورش معرفی کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس در پایان سخنان خود تصریح کرد: در پایان جلسه و بعد از مشخص شدن اعضای انجمن اولیا و مربیان شهرستان پردیس جلساتی با این بزرگواران خواهیم داشت و از پیشنهادات و راهکارهای آنان در حوزه آموزشی و در موضوعات تربیتی و آموزشی استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه انتخابات انجمن و اولیا منطقه پردیس برگزار شد و فردین عبدلی، سیدحامد فرج اله حسینی، سیدکمال الدین ازلی، آرش ارجمند، زینب تولایی و محمد محمدی به عنوان اعضای اصلی و همینطور نسرین قانونی، لیلا مسعودی و یلدا خضر به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار