مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

نیازسنجی و هدف‌گذاری در مدیریت مالی از هدر رفت منابع جلوگیری می‌کند

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت مدیریت مالی، نیازسنجی و هدف‌گذاری را لازمه آن دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۹۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نیازسنجی و هدف‌گذاری در مدیریت مالی از هدر رفت منابع جلوگیری می‌کند

علیرضا صیادی در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استان آذربایجان شرقی صبح امروز در سالن کنفرانس تالار معلم تبریز برگزار در، گفت: توانایی همکاران با کار شبانه روزی و تلاش جهادی در حوزه های مختلف نقل و انتقالات و پشتیبانی و مدیریت نیروی انسانی در پیچیده ترین شرایط، جای قدردانی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان دقت در انجام امور را مهم ترین عامل در موفقیت عنوان کرد و افزود: در پروژه مهر امسال این مورد محوریت داشت و بر حسب شناسایی نیاز های ناحیه و منطقه اقدامات لازم انجام شد.

وی بر تداوم نیازسنجی و تدوین برنامه در ادامه ی کار تاکید داشته و بیان کرد: برای مدیریت مالی و مادی سرمایه های موجود سیستم، هدف گذاری لازم انجام شده تا شاهد هدر رفت منابع نباشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به رویکرد عدالت آموزشی بر اساس سند تحول بنیادین اشاره کرده و ابراز داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته آمار تمام نقاط مرزی و دور افتاده را در اختیار داریم و اقدامات خوبی را در جهت تامین تجهیزات برای مناطق کم برخوردار آغاز کرده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار