مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد؛

ارائه خدمات لیزینگ خودرو به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان

تهران (پانا) - مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از توافق با شبکه خودرویی کشور برای ارائه خدمات لیزینگ خودرو به اعضای این صندوق خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات لیزینگ خودرو به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان

حمیدرضا نجف‌پور کردی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات شایسته به اعضای شاغل موسسه، از ارائه چند هزار دستگاه خودروی لیزینگی با اقساط بلند مدت خبر داد و گفت: در تعامل با شبکه خودرویی توافق کردیم چند هزار دستگاه خودرو در قالب لیزینگ برای فرهنگیان در نظر گرفته شود و این موضوع به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ٨۶ درصد فرهنگیان عضو صندوق هستند، افزود: بیش از ۵۷ درصد اعضا میزان واریزی خود را تا سقف ۵ درصد افزایش داده‌اند تا به همان نسبت از سهم دولت و سودآوری‌های موسسه بیشتر برخوردار شوند.

نجف‌پور کردی با اشاره به عملکرد و اقدامات موسسه طی چند ماه گذشته، تصریح کرد: اعتماد و اطمینان فرهنگیان و اعضا به موسسه بازگشته است و به همین دلیل شاهد کاهش ٢٠ درصدی میزان انصرافی‌ها و افزایش اعضای جدید هستیم.

مدیرعامل موسسه درباره روند واریزی سهم‌الشرکه بازنشسگان گفت: از فروردین امسال تاکنون بالغ بر ١٢٣٢ میلیارد تومان به حساب اعضای بازنشسته واریز شده است که بیش از 1117 میلیارد تومان آن در ‌مهر ماه 1401 واریز شده است. ضمن اینکه مدت زمان واریزی از سه ماه به حدود 20 روز پس از بازنشستگی و دریافت اطلاعات اعضا کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به سایر طرح‌های موسسه برای ارائه خدمات به اعضا، تصریح کرد: بنا داریم از ظرفیت نهضت مسکن کمک بگیریم و برای سهامداران تامین مسکن داشته باشیم.

نجف‌پور کردی اظهار داشت: برای اصلاح پرتفوی سرمایه‌گذاری و مالی موسسه در نظر داریم هلدینگ صنعتی و معدنی ایجاد کنیم و به اقتصاد دیجیتال توجه جدی داشته باشیم زیرا این حوزه با سرمایه‌گذاری اندک، بازدهی مناسب و پایدار به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل موسسه در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده از ظرفیت بیمه معلم برای خدمت به فرهنگیان گفت: وزارت آموزش و پرورش با دستگاه‌های دیگر از قبل به تفاهم رسیده بودند تا علاوه بر ظرفیت بیمه معلم، خدمات بهتری دریافت کنند اما این به آن معنی نیست که ظرفیت‌های بیمه معلم نادیده گرفته شود.

وی درباره حضور اعضا در هیات امنای موسسه اظهار کرد: جلسات متعددی در این زمینه برگزار و بر حضور نمایندگان فرهنگیان در صندوق تاکید شد زیرا این عزیزان اشراف کاملی به مسائل صندوق و مشکلات فرهنگیان دارند و منشا اثر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار