جشنواره فیلم کودک در اصفهان برگزار می‌شود

اصفهان (پانا) - رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان سال ۱۴۰۲ به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۸۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فیلم کودک در اصفهان برگزار می‌شود

علی عطریان با بیان اینکه دوره جدید جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، گفت: دوشنبه چهاردهم آذر قرار است تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری اصفهان و مدیر بنیاد فارابی در همین زمینه امضا شود.

وی ادامه داد: حدود یک ماه دیگر نیز از پوستر این جشنواره رونمایی خواهد شد.

به گفته رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، رقابتی بودن و المپیاد جشنواره همچنین افتتاح صندوق اعتباری هنر و صندوق اعتباری ساخت فیلم‌های کودک و نوجوان با مشارکت شهرداری اصفهان و بنیاد فارابی برای تحول در برگزاری جشنواره پیش‌بینی شده است.

عطریان اظهار کرد: هرکدام از فعالان فیلم‌سازی در کشور که قصد ساخت فیلم در حوزه کودک و نوجوان را دارند می‌توانند درخواست خود را به این صندوق مشترک ارائه کنند تا در صورت داشتن شرایط لازم، از تسهیلات آن استفاده کنند.

وی در رابطه با ماندگاری دائمی جشنواره کودک در اصفهان گفت: در این مورد نمی‌توان قولی داد، اما واقعیت این است که جشنواره در اصفهان شکل‌گرفته و به ثبات رسیده است و تغییر دادن مکان جشنواره شاید به صلاح نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار