مدیر کانون فرهنگی تربیتی سلمان خلیل‌آباد:

کتابخوانی از شاخص‌ترین فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش است

خلیل آباد (پانا) - مدیر کانون سلمان خلیل‌آباد از استقبال دانش‌آموزان و مدارس از کتابخانه سیار کانون سلمان خلیل‌آباد خبر داد و گفت شاخص‌ترین فعالیت فرهنگی کانون‌های فرهنگی،تربیتی مربوط به کتاب و کتابخوانی است.

کد مطلب: ۱۳۲۸۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کتابخوانی از شاخص‌ترین فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش است

امید عرب در گفت‌وگو با پانا گفت: «یکی از مهم‌ترین اهداف در مجموعه کانون های فرهنگی، تربیتی، فعالیت در انجمن کتاب و کتابخوانی است. همچنین شاخص‌ترین کار فرهنگی در مجموعه کانون‌های فرهنگی، تربیتی فعالیت در حوزه کتاب است.

مدیر کانون سلمان خلیل آباد ادامه داد: «کتابخانه سیار با این هدف که از منابع محدود کتاب، بیشترین استفاده برای دانش آموزان انجام شود و همه دانش آموزان بتوانند از کتاب های موجود استفاده کنند راه‌اندازی شده است.»

وی افزود: «این طرح در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین دانش آموزان شهرستان ایجاد شده است. برای اجرای این طرح ۵۸۰ جلد کتاب (از کتب جدید منتشر شده توسط وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد) در هفت بسته برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه در نظر گرفته شده است.»

عرب گفت: «مدارس و دانش آموزانی که هر کدام از بسته‌های کتاب را دریافت می‌کنند یک ماه فرصت دارند تا کتاب‌ها را مطالعه کنند و بعد از آن در اختیار مدرسه دیگر قرار دهند تا تمامی دانش آموزان شهرستان از کتاب‌ها بهره مند شوند و اولویت اجرای طرح، مدارس روستایی هستند.»

مدیر کانون با تاکید بر استقبال از کتابخانه سیار گفت: «با توجه به جدید بودن کتاب‌ها استقبال بسیار خوبی توسط دانش آموزان و مدارس از کتابخانه سیار کانون شده است. امیدواریم با همکاری مدارس و امانتداری و حفظ کتاب‌ها توسط دانش آموزان بتوانیم این فعالیت را به نحو مطلوب ادامه دهیم.»

دانش آموز خبرنگار: مهدی اکبری نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار