معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه ۷مشهد:

از کتاب داستان در تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان می‌توان استفاده کرد

مشهد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۷مشهد گفت از کتاب‌های داستان و قصه‌گویی در تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان به‌ویژه در مقطع ابتدایی می‌توان استفاده کرد البته ابتدا خود فرد باید به اهمیت کتاب و کتابخوانی باور داشته باشد، وگرنه این امر اتفاق نمی‌افتد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
از کتاب داستان در تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان می‌توان استفاده کرد

احمد سالاری به پانا گفت: «ما نباید فقط به هفته کتاب اکتفا کنیم باید در تمام مدت سال کتابخوانی را ادامه دهیم و مطالعه داشته باشیم. این کار سبب می شود اطلاعات و علاقه دانش آموزان علاوه بر درس در زمینه کتاب و داستان بیشتر شود.»

وی با اشاره به جذب دانش‌آموزان به کتابخوانی بیان کرد: «برای جذب دانش‌آموزان به مطالعه کتاب می‌توانیم برگزاری مسابقات کتابخوانی در سطح مدرسه را گسترش دهیم تا شاهد رشد فرهنگی جامعه باشیم.»

معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۷مشهد در پاسخ به اینکه کتاب پیشنهادی شما چیست، گفت: «کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب که حدود ۸ جلد دارد از قصه های عالی است. البته همچون بسیاری از قصه های دیگر کشور، محبوب و خلاق است که می توانید آن را مطالعه کنید.»

وی در پایان از مدیریت و همکاران دبستان شهدای فرهنگی تشکر کرد و گفت:‌«اهمیت دادن شما مسولین آموزشگاه به کتاب و کتابخوانی آینده درخشانی برای نسل فردا خواهد داشت.»

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار