به همت خیر نیک اندیش انجام شد:

اهدای ۳۱۳ جفت کفش به دانش‌آموزان نیازمند قرچک

قرچک(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه هماهنگی خیرین مدرسه ساز هذف از اهدای ۳۱۳ جفت کفش به دانش‌آموزان را حرکت بدون دغدغه دانش‌آموزان به مدرسه جهت کسب علم و دانش دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۸۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۳۱۳ جفت کفش به دانش‌آموزان نیازمند قرچک

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه هماهنگی خیرین مدرسه ساز، درخصوص پویش اهدا کفش اظهار کرد: خیر نیک اندیش آقای سبزعلی ۳۱۳ جفت کفش را به دانش آموزان نیازمند برای شب یلدا اهدا کردند.

وی هدف از این کار را حرکت بدون دغدغه دانش‌آموزان به مدرسه دانست و گفت: هدف از اهدای کفش به دانش‌آموزان، حرکت بدون دغدغه دانش‌آموزان به مدرسه جهت کسب علم و دانش، که به نیت ۳۱۳ نفر از یاران امام زمان (عج) داده شده است.

داورزنی در ادامه افزود: استمرار، ترویج و تعمیق فرهنگ خیری یک اصل و نیاز است که با رسانه‌ای شدن پویش یاران مهدی باعث تقویت این جریان ارزشمند خواهد شد و هدف از آن ایجاد لبخند رضایت برای دانش آموزان است، لذا مدیران مدارس با سرعت اقلام را به دست دانش آموزان برسانند که لبخندی حاصل بشود.

همچنین داوود عبدی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی عملکرد، خاطر نشان کرد: اولویت ما افتتاح پروژه‌های آموزشی است و پویش اهدای کفش را با حضور خیرین و مسئولین در مجمع خیرین داشته باشیم.

خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار