دانش و تخصص کادر درمان زمینه ساز حفظ جان وتقویت روحیه بیماران

روز پرستار زاد روز آن بانوی بزرگ،حضرت زینب (س) حامی شاه کربلا ،شکوه و عظمت یافته است

بجنورد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی به همراه مدیر آموزش و پرورش بجنورد و هیات همراه برای عرض تبریک روز پرستار به پرستاران زحمتکش حوزه بهداشت و درمان بجنورد با آنها دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۸۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
روز پرستار  زاد روز آن بانوی بزرگ،حضرت زینب (س) حامی شاه کربلا ،شکوه و عظمت یافته است

در آستانه میلاد حضرت زینب و گرامیداشت مقام پرستار، حسین کنعانی مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خراسان شمالی همراه با مدیریت شهرستان بجنورد و تیم همراه و مدیریت دبیرستان دخترانه 15 خراد و اعضای انجمن مدرسه و تعدادی از دانش آموزان با حضور در کلینیک تخصصی اطفال بیمارستان امام علی بجنورد این روز را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

حسین کنعانی اظهار کرد: حضرت زینب (س) مقام پرستار را در دشت کربلا چنان اعتبار بخشید که روز پرستار به زادروز آن بانوی بزرگ، شکوه و عظمت یافته است.

وی در ادامه افزود: با یادآوری زحمات و ایثار همه کادر درمان، خصوصاً در سال‌های همه گیری ویروس کرونا، خدمات منحصر به فرد آنان را باید ستود.

کنعانی با تقدیم گل و شیرینی به کادر درمان تاکید کرد: یقیناً دانش و تخصص شما زمینه ساز حفظ جان بیمار و درخشان کردن خورشید ایمان و اعتماد به زندگی خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: در این روز خجسته، صمیمانه خدمات شبانه روزی پرستاران را ارج می نهیم و از خداوند متعال سلامتی و طول عمر با عزت برای همه کادر درمان مسئلت می کنم.

خبر نگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار