در پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت روز دانشجو عنوان شد:

16 آذر، نقطۀ عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت آزادیخواه ایران است

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی استان اصفهان به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.  

کد مطلب: ۱۳۲۹۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
16 آذر، نقطۀ عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت آزادیخواه ایران است

متن پیام اکبر رحمتی به شرح ذیل است:

«دانشجو و دانشگاهی قشر برگزیده جامعه ‏اند. «مقام معظم رهبری»
شانزده آذر جلوه ای روشن از مقاومت،‌ استقلال‌خواهی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی دانشجویان است که نقطۀ عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت آزادیخواه ایران شد. 16 آذر یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.
این روز فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و در شرایط حساس کنونی که کشور عزیزمان نیازمند وحدت و همدلی است، از آنها انتظار می رود که جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده و عزم خویش را جزم نمایند که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به تأکید معظم له مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری، این کشور را به جایگاهی شایسته برسانند و الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت را به نحوی ملموس به نمایش بگذارند.

اینجانب ضمن تکریم و بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای دانشجو، موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن ایرانی را از خداوند متعال خواهانم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار