مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک :

تعهد در کنار تخصص، روحیه جهادی ایجاد می‌کند

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، یاران حضرت مهدی(عج) را از جوانان دانست و گفت تعهد در کنار تخصص مهم و اثرگذار است که می‌تواند روحیه جهادی ایجاد کند.

کد مطلب: ۱۳۲۸۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تعهد در کنار تخصص، روحیه جهادی ایجاد می‌کند

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک؛ ضمن تشکر از حضور جوانان در جلسه هم‌اندیشی، اظهار کرد: یاران حضرت حضرت مهدی(عج) از جوانان هستند، قدر خود و فرصت جوانی را بدانید که همچون ابر زودگذر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در رابطه با تاثیر جوانان و ویژگی های این دوره بیان کرد: آینده این مجموعه ارزشمند و الهی که در مسیر انبیا حرکت می‌کند، بستگی به تخصص و تعهد شما جوانان دارد، جوان امروز دارای تحلیل و اهل مطالبه‌گری هستند و با نسل جوانان گذشته متفاوت است؛ این موضوع که مجموعه اداری با حضور جوانان در حال حرکت است، دارای آثار و برکات فراوانی است که به علت ظرفیت‌ها و شایستگی‌هایی است که در شما وجود دارد.

داورزنی در ادامه با پیشنهادهایی درخصوص مسیر پیش روی جوانان افزود: به صورت هدفمند و با برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت حرکت کنید و تکلیف خود را بدانید، آسیب های حوزه کاری خود را بشناسید، اهداف شخصی، اجتماعی و آینده نگری داشته باشید که این جریان با تخصص و تعهد میسر خواهد شد، چون که دانش و آگاهی دو اصل مهم در پویایی یک مجموعه است و نباید منتظر بخشنامه باشیم وگرنه دچار روزمرگی خواهیم شد.

وی در خصوص اهمیت نقش کارشناسان تشریح کرد: در رویکرد جدیدی که در روابط عمومی تعریف شده است، کارشناسان به مدارس معرفی شوند تا صدای مطالباتشان به گوش مدارس برسد و بدانند نقاط ضعف و قوت چیست و در نهایت امر تعلیم و تربیت حاصل شود.

مدیر آموزش و پرورش قرچک با اشاره به عوامل پیشرفت خطاب به جوانان تصریح کرد: نسبت به حوزه کاری خود وفادار باشید، سلسله مراتب را رعایت کنید که موجب تعالی و رشد شما می‌شود، ظرفیت خود را در امور بالا ببرید، اگر به جایگاهی رسیدید و دیده شدید دچار غرور نشوید و دائما خودتان را موعظه کنید؛ اگر با محدودیت ها و مشکلات رو به رو شدید با تحمل برخورد کنید، احترام و حرمت نگه داشتن از اهم واجبات در اخلاق اداری است؛ حتی اگر یک موضوع غلط و اشتباهی را به ما گفتند، با صبوری برخورد کنید، این یعنی احترام به خود که موجب صمیمیت و آرامش است. تعهد در کنار تخصص مهم و اثرگذار است که می‌تواند روحیه جهادی برای شما ایجاد کند.

وی با تاکید بر حفظ نشاط و آثار آن در محیط اداری گفت: بحث شادابی و نشاط از ویژگی های اصلی شما جوانان است که نباید مخفی شود چون به شما و محیط کاری انرژی و نشاط می‌دهد، اگر از من سوال کنند که رمز موفقیت یک اداره چیست، می‌گویم رمز این موفقیت وجود جوانان خوش رو و با نشاط است.

داورزنی در پایان با اشاره ضابطه‌مندی این جلسه و تجلیل از برترین های اداری گفت: این جلسات باید در یک ساختاری تعریف شود که ساز و کار آن تعریف شود که این فرصت دوستانه محدود به چند نفر نشود و تجلیل از افرادی که موفق به کسب رتبه شدند را در اولویت قرار می‌دهیم که تشویق و تبدیل به الگو بشوند.

دانش‌آموز خبرنگار: شایان امیر قلی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار