برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی فامنین با محوریت مشکلات جوانان

خبرگزاری پانا: رئیس اداره ورزش و جوانان فامنین، گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فامنین با محوریت مبارزه با اعتیاد ، طلاق و مشکلات جوانان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۶۳۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، با عنایت به مصوبه جلسه شورای فرهنگ عمومی و منشور فرهنگی شهرستان فامنین نخستین جلسه مرتبط با بحث ورزش و جوانان شهرستان روز گذشته با حضور ادارات ثبت احوال، دانشگاه پیام نور، فرمانداری، میراث فرهنگی، حوزه علمیه، کمیته امداد، شهرداری، تبلیغات اسلامی و دبیران سمن های فعال در اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان فامنین در این نشست گفت: بشریت امروزه با فرهنگ های مختلف غربی مواجه است زیرا کم توجهی در ابعاد فرهنگی اجتماعی ودینی باعث نا هنجاری هایی در جامعه ورفتن به راه غلط و اعتیاد جوانان می شود.
وی خواستار تقویت حوزه فرهنگی در شهرستان شد و گفت: نبود اشتغال مناسب وبیکاری جوانان موجب گرایش به اعتیاد و به دنبال آن ایجاد مشکلات در خانواده ها که منجر به طلاق در جامعه خواهد شد.
علی حقیقی گفت: درمسائل فرهنگی باید به صورت تیمی و گروهی از تمام تفکرهای خوب استفاده شود تا بتوانیم جوانان را از بلایای اعیتاد و طلاق در جامعه نجات دهیم.
وی بیان کرد: لازمه آرامش و امنیت در جامعه توجه به فرهنگ غنی دینی است زیرا دشمنان نظام با برنامه ریزی و گسترش اعتیاد با مواد صنعتی فرهنگ مذهبی و دینی جوانان را هدف قرار داده اند.
در این نشست در خصوص ترویج روحیه پهلوانی، تقویت اقدامات فرهنگی در جهت تسهیل ازدواج آگاهانه و پایدار و تقویت اقدامات فرهنگی جهت افزایش نشاط اجتماعی در شهرستان فامنین بحث و تبادل نظر شد.
در پایان مقرر شد هر یک از ادارات مرتبط با حوزه ورزش و جوانان برنامه یک ساله خود را به اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار