مدیر آموزش و پرورش منطفه ۱۹ تهران:

اگر دانش‌آموز در مدرسه دیده شود، به دنبال دیده شدن در فضای مجازی نخواهد بود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران، با بیان اینکه فضای مجازی یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی است، عنوان کرد اگر دانش‌آموز در فضای مدرسه دیده شود، دیگر این دانش‌آموز به دنبال دیده شدن در فضای مجازی نخواهد بود و ناخواسته دچار آسیب‌های مجازی نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اگر دانش‌آموز در مدرسه دیده شود، به دنبال دیده شدن در فضای مجازی نخواهد بود

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران؛ حبیب اله قربانی مهر در نشست با کادر اجرایی و آموزگاران دبستان شهید رابعی ۲؛ ضمن عرض خدا قوت به همکاران با اشاره به چالش ها و مسائل دوران شیوع بیماری کرونا گفت: آموزش و پرورش نیاز به انقلاب و تحول بنیادین در بخش نیروی انسانی، سخت افزاری و نرم افزاری دارد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ با بیان اینکه در دوران کرونا مسائل آموزشی در اولویت قرار گرفت و مسائل تربیتی مغفول ماند، افزود: نشست های بصیرتی که از ابتدای سال تحصیلی با همت جهادی و انقلابی همکاران و رابطان در سطح مدارس منطقه آغاز شده، اتفاق خوبی است که باید قدر دانسته شود.

وی گفت: باید به گفتمان و گفتگوی بین نسلی بیش از پیش پرداخته شود. باید دانش آموز را دید و شنید.

قربانی مهر، با بیان اینکه فضای مجازی یک اتفاق غیرقابل پیش بینی است، تاکید کرد: اگر دانش آموز در فضای مدرسه دیده شود، دیگر این دانش آموز به دنبال دیده شدن در فضای مجازی نخواهد بود و ناخواسته دچار آسیب های مجازی نخواهد شد.

وی در ادامه خطاب به همکاران چنین توصیه کرد: برنامه محور باشید، برای نشست با اولیا و دانش آموزان برنامه هدفمند داشته باشید تا از ظرفیت آنان در تدریس و فرآیند یاددهی - یادگیری به عنوان همیار معلم بهرمند شوید.

یک معلم توانمند، برنامه محور است و برای خود، دانش آموز و اولیا برنامه دارد

قربانی مهر با بیان اینکه معلمان برای تدریس موفق، ابتدا باید مدیریت کلاس موفقی داشته باشند، گفت: شخصیت معلم، انتخاب شیوه تدریس و استفاده از فناوری های نوین آموزشی از عناصر مهم و تاثیر گذار بر موفقیت معلم در مدیریت کلاس درس است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ با بیان اینکه دانش آموز محور باشید؛ افزود: معلم باید با گذر از فناوری های آموزشی به سمت فناوری های نوین آموزشی، تبدیل به راهبر آموزشی شود.

وی با اشاره به اهمیت شورای آموزگاران گفت: آموزگاران خصوصاً آموزگاران هم پایه در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها با محوریت هم اندیشی عمل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار