مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

انجمن اولیا و مربیان، قدیمی‌‌ترین و مردمی‌ترین رکن در مدرسه است

قرچک (پانا) - مدیر آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان قرچک، در جلسه انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان که در کانون ملائک شهرستان قرچک برگزار شد، به اهمیت بالای جایگاه انجمن اولیا و مربیان اشاره کرد و آن را قدیمی‌‌ترین و مردمی‌ترین رکن در مدرسه برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان، قدیمی‌‌ترین و مردمی‌ترین رکن در مدرسه است

رضا‌ داورزنی، مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان قرچک در جریان برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان بیان کرد: قدیمی‌ترین و مردمی‌ترین رکن در مدرسه، انجمن اولیا و مربیان است که می‌تواند در تمام حوزه ها، ورود و ایفای نقش داشته باشد که این موضوع یکی از خواسته های اصلی آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک است.

داورزنی در ادامه تصریح کرد: این موضوع نیاز به آموزش و کارگاه های توانمندسازی پیوسته دارد و اگر خواهان تغییرات مثبت در مدارس منطقه هستیم، باید دو نهاد خانواده و مدرسه با هم همسو شوند و به یک سمت حرکت کنند که این امر تعلیم و تربیت را به درستی محقق خواهد کرد.

وی افزود: به همراه اعضای شورای معاونین خواسته ها و مطالبات انجمن اولیا و مربیان را به صورت مستمر در مدارس پیگیری و بررسی خواهیم کرد و برای پیگیری و بررسی خواسته‌ها و مطالبات انجمن اولیا و مربیان در نظر داریم که در هفته یک مرتبه جلسه‌‌ شورای معاونین را با حضور اعضای انجمن و کادر اجرایی در مدراس برگزار کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان گفت : افرادی که برای این موضوع کاندید شدند، کار بزرگی بر دوش دارند چرا که مستلزم زمان و انرژی فراوانی است.

دانش آموز خبرنگار: پریا فعله گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار