رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس:

حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، رمز موفقیت سازمان دانش‌آموزی استان فارس است

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، عملکرد موفق و تحولی سازمان دانش‌آموزی در دوره جدید فعالیت‌ها را در نتیجه نگاه انقلابی‌ و حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۷۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، رمز موفقیت سازمان دانش‌آموزی استان فارس است

مرتضی کریمی در دوره آموزشی امداد و نجات و مقابله با بحران که به همت این سازمان برای اولین بار در کشور و با حضور یک هزار و 200 مربی در بستر فضای مجازی برگزار شده بود، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را شجره طیبه دانست که در برهه‌های حساس انقلاب اسلامی مجاهدانه ایفای نقش کرده و منشأ خیرات بسیاری در جمهوری اسلامی شده است.

وی با اشاره به مأموریت تربیت اجتماعی سازمان دانش‌آموزی، برگزاری دوره‌های تخصصی هدفمند به منظور تربیت اجتماعی دانش‌آموزان را از مأموریت‌های این سازمان برشمرد و برپایی این دوره با مشارکت فرماندهی انتظامی استان فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هلال احمر، آتش نشانی و شهرداری را به عنوان یک حرکت ماندگار در آموزش و پرورش استان فارس عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با تشکیل کارگروه تخصصی امداد در سازمان دانش‌آموزی سطح ارائه خدمات آموزشی به منظور توانمندسازی مربیان و دانش‌آموزان جهت مواجه اصولی با حوادث غیرمترقبه به صورت چشمگیر بالا رود.

کریمی برگزاری دوره تخصصی امداد ویژه بیش از ۱۲۰۰ مربی سازمان دانش آموزی را یک انقلاب در توانمندسازی مربیان این سازمان در مواجه با بلایای طبیعی دانست و از تداوم آموزش مربیان و دانش‌آموزان در قالب باشگاه مهارت سازمان دانش‌آموزی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار