‌معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی:

فرهنگیان بسیجی در امیدآفرینی، خلاقیت‌ و تولید محتوای فرهنگی پیشتاز باشند

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی گفت فرهنگیان بسیجی در امیدآفرینی، خلاقیت‌ و تولید محتوای فرهنگی پیشتاز باشند.

کد مطلب: ۱۳۲۷۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان بسیجی در امیدآفرینی، خلاقیت‌ و تولید محتوای فرهنگی پیشتاز باشند

منصور جوادی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج در جمع کارشناسان امور تربیتی و کارشناسان مشاوره شهرستان سلماس اظهار کرد: تفکر بسیجی در حرکت‌های روبه جلو و پیشرفت یار و یاور انقلاب بوده و باید شان این تشکل مردمی بزرگ داشته شود.

وی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است، ادامه داد: بسیجیان در تمام بزنگاه‌های انقلاب پیش قراولان دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدا بوده و هستند و هیچ چشم‌داشتی از این منظر نداشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: فرهنگیان بسیجی در تمامی شرایط باید با اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در امیدآفرینی، تربیت رویش‌های تازه و خلاقیت‌ها و ایجاد و تولید محتواهای فرهنگی پیشتاز باشند.

جوادی با تاکید بر تعهد اخلاقی در بین فرهنگیان اظهار کرد: این صفت‌ها در انجام وظایف به بهترین نحو نقش مهمی ایفا می کند و داشتن برنامه و راهبرد نیز در انجام وظایف اداری بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه اشرافیت و پاسخگویی در حیطه کاری نیز باید مورد توجه باشد، گفت: کارمندان باید با تکریم ارباب رجوع رضایت آنان را جلب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار