حسن‌پور در گفت‌وگو با پانا:

دانش‌آموزان ثابت کرده‌اند که پای انقلاب بوده و هستند

باید با رویکردی جدید بتوانیم فرزندان‌مان را اقناع کنیم که فریب دشمنان قسم خورده را نخورند/ باید با رویکردی جدید و با زبان هنر با جوانان صحبت کرد

تهران (پانا) - نماینده مردم بردسیر و کرمان در مجلس با بیان اینکه ما از قشر جوان که مطالبات جدید و به‌روز دارند، غافل بوده‌ایم، گفت اگر دشمن امروز توانسته است بر بخشی از نوجوانان و جوانان تأثیر بگذارد، ناشی از کوتاهی‌های ما در اقناع فرزندان‌مان است.

کد مطلب: ۱۳۲۷۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان ثابت کرده‌اند که پای انقلاب بوده و هستند

شهباز حسن‌پور بیگلری در گفت‌وگو با پانا درباره هدف قرار‌گرفتن مدارس از سوی دشمنان جمهوری اسلامی، اظهار کرد: «اگر دشمن امروز توانسته است بر بخشی از نوجوانان و جوانان تأثیر بگذارد، ناشی از کوتاهی‌های ما در اقناع فرزندان‌مان است؛ یعنی مشخص است که ما از قشر جوان که مطالبات جدید و به‌روز دارند، غافل بوده‌ایم.»

وی با بیان اینکه باید با رویکردی جدید و با زبان هنر با جوانان صحبت کرد، افزود: «باید رویکرد امام‌ گونه را در دستور کار خود قرار دهیم. این جوانان، همچون جوانانی هستند که جان‌شان را تقدیم انقلاب کردند و در دفاع مقدس به شهادت رسیدند. همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «جهاد تبیین» باید مدنظر قرار گیرد. کوتاهی‌هایی بوده که توسط مسئولان صورت گرفته است. امیدواریم با رویکردی جدید بتوانیم فرزندان‌مان را اقناع کنیم که فریب دشمنان قسم خورده را نخورند.»

نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس اضافه کرد: «دانش‌آموزان با حضورشان در راهپیمایی 13 آبان و پایگاه‌های مقاومت و برنامه‌های بسیج ثابت کردند که پای انقلاب بوده و هستند.»

وی خاطرنشان کرد: «اولین کار دستگاه‌ها، باید هماهنگی، انسجام و امیدبخشی باشد. متاسفانه امروز شاهد هستیم که برخی از مسئولان از هر تریبونی، یاس و ناامیدی به جامعه تزریق می‌کنند. در حالی که باید امید و اتفاقات مثبتی که در این مدت رخ داده است، برای جوانان تبیین شود و به‌جای شعار، در عمل به‌دنبال وحدت، هماهنگی و انسجام باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار