فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تاجیک حوزه حضرت معصومه(س)سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک:

بسیج یکی از بزرگترین و مردمی‌‌ترین، سازمان‌های جمهوری اسلامی است

قرچک (پانا) - فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تاجیک حوزه حضرت معصومه(س)سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک، حوزه بسیج را یکی از مردمی‌ترین و بزرگ‌ترین سازمان‌های جمهوری اسلامی دانست و به انجام بدون چشم‌داشت این سازمان، برای درخت پرثمر انقلاب اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بسیج یکی از بزرگترین و مردمی‌‌ترین، سازمان‌های جمهوری اسلامی است

مهدیه ابراهیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تاجیک حوزه حضرت معصومه(س)سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک، در خصوص آغاز شروع به کار خود در بسیج به پانا، گفت: «از سن کم علاقه زیادی به موضوعات فرهنگی داشتم و در این زمینه فعالیت می‌کردم. از سال ۹۵ عضو بسیج شدم و در حال حاضر به عنوان مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) مشغول به کار هستم؛ همچنین در آموزش و پرورش در بخش دانش آموزی به مدت چهار سال خدمت رسانی کرده‌ام.»

وی در خصوص تنوع و جامع بودن فعالیت های بسیج اظهار کرد: «با توجه به تنوع زیاد زمینه های فعالیت بسیج، می‌توان به فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، سازندگی، علمی، فضای مجازی و... اشاره کرد؛ هر فرد با توجه به علاقمندی و توانایی که دارد میتواند در جامعه بسیج شروع به کار کند. نکته قابل توجه در خصوص فعالیت های نسل نوجوان در بسیج، مسأله فعالیت های گروهی و تشکیلاتی به صورت حضوری در حوزه های بسیج است.»

فرمانده بسیج در مورد علاقه خود به بسیج و ولایت فقیه بیان کرد: «دلیل علاقه من برای ادامه دادن و همکاری در بسیج، مردمی‌بودن نیروی آن و داشتن هدف برای حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است. دلیل دیگر بسیجیان، عشق به رهبری و راه شهدا است که برای به ثمر رسیدن این درخت بزرگ انقلاب قدم گذاشته اند.»

ابراهیمی بیان کرد: «بسیج یکی از پاک‌ترین، مردمی ترین و پا به کارترین جامعه ای است که بدون هیچ چشمداشتی در راه انقلاب همکاری می‌کنند؛ بسیج نظامی است که برای ساختن آینده‌ای روشن و انقلابی برای دانش آموزان فعالیت می‌کند.»

دانش آموز خبرنگار: ندا جلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار