در مراسم صبحگاه مشترک هفته بسیج عنوان شد:

بسیج و تفکر ناب بسیجی یکی از شاخصه‌های مهم پشتوانه مردمی است

تهران(پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه 9 با حضور در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت بسیج برگزار شد، بسیج و تفکر ناب بسیجی را شاخصه مهم پشتوانه مستحکم مردمی معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بسیج و تفکر ناب بسیجی یکی از شاخصه‌های مهم پشتوانه مردمی است

مجید حسینی فر با بیان اینکه مولفه های بسیاری برای اقتدار کشور وجود دارد، از اقتدار نظامی، پزشکی، هسته ای و موشکی به عنوان زمینه های اقتدار ملی یاد کرد و افزود: آنچه از تمام این مولفه ها مهم تر است، مولفه پشتوانه مردمی است که دشمن با شناسایی این مولفه به دنبال از بین بردن این مولفه تعیین کننده است.

سرپرست منطقه 9 از بسیج و تفکر ناب بسیجی به عنوان یکی از شاخصه های مهم پشتوانه مستحکم مردمی کشور یاد کرد و افزود: نیروی مردمی بسیج می تواند با استفاده از ظرفیت های سرشار خود به عنوان حامی اصلی مسیر پیشرفت کشور نقش آفرینی کند و امروز با استمرار تفکر ناب بسیجی انقلاب اسلامی که سرچشمه و ریشه اش از مکتب و تفکر انسان ساز عاشورا است، کشور بیمه خواهد ماند.

حسینی فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیه نورانی "فَلَا تُطِعِ الکَافِرِینَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا کَبِیرًا" و با استناد به کلام مقام معظم رهبری در خصوص لزوم جهاد کبیر به تشریح جهاد کبیر از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی پرداخت.

وی در خصوص تشریح جهاد کبیر خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از دل قرآن کریم مبحث جدیدی را وارد ادبیات سیاسی و مدیریتی کشور کردند تا تمامی مردم و مسئولان را به این سمت بکشانند که درد و علاج کشور ما با تبعیت از دستورات متعالی و انسان ساز قرآن و پیروی از این آیات شریف قابل حل است.

حسینی فر با بیان اینکه در عرصه جهاد تبیین به دنبال بیان حقایق کشور، در عرصه جهاد اصغر در پی مبارزه با دشمن و در جهاد اکبر در حال مبارزه با نفس هستیم، گفت: آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند آن هستیم و ضرورت آن احساس می شود تبیین جهاد کبیر که همان دشمن شناسی و عدم تبعیت از دشمن است، می باشد و آنچه کشور را در حوادث اخیر بیمه کرد دشمن شناسی و پیروی نکردن از دشمن بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار