معاون تعلیم و تربیت سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر مطرح کرد

نقش موثرمعلمان در راستای آگاهی‌رسانی وقایع امروز جامعه به دانش‌آموزان

اسلامشهر (پانا) - معاون تعلیم و تربیت سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر، درمراسم گرامی‌داشت هفته بسیج گفت تحلیل وقایع امروز جامعه می‌بایست توسط معلمین با آگاهی و اطلاع‌رسانی کامل به دانش‌‌آموزان انجام شود .

کد مطلب: ۱۳۲۶۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثرمعلمان در راستای آگاهی‌رسانی وقایع امروز جامعه به دانش‌آموزان

حجت‌الاسلام جواد سفری، معاون تعلیم و تربیت سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر در جریان مراسم گرامی‌داشت هفته بسیج که در نمازخانه ولایت اداره آموزش و پرورش اسلامشهر برگزارشد، در سخنانی با اشاره به اینکه دین اسلام، مکتب انسان ساز است، اظهارکرد: مبنای انقلاب اسلامی نباید فراموش شود و در دوران کنونی تبیین تاریخ انقلاب اسلامی و انتقال آن به نوجوانان یک ضرورت است.

وی در ادامه بیان کرد: تحلیل وقایع امروز جامعه می‌بایست توسط معلمین با آگاهی و اطلاع‌رسانی کامل به دانش‌‌آموزان انجام شود و به تمامی سوالات آنها جواب داده شود.

حجت‌الاسلام سفری تصریح کرد: کار فرهنگیان ارزشمند و اثرگذار است و بچه‌های ما باید با بسیاری از موارد قانونی در سطح دنیا و کشور ما آشنا شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: برکت کار معلم در آموزش و پرورش این است که سال‌های بعد هر جا دانش‌آموزان معلم خود را ببینند از او به نیکی یاد خواهند کرد.

در این مراسم که مدیر آموزش و پرورش، شورای معاونین،مسئولان دوایر و نمایندگان بسیج دانش‌آموزی حضور داشتند،پس از مداحی ذاکر اهل بیت(ع) از پیشکسوتان بسیجی آموزش و پرورش اسلامشهر با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار