رئیس مجلس دانش‌آموزی دختران قم:

حضرت امام نهال بسیج را در دل‌ انسان‌های با ایمان غرس کرد

قم(پانا)- رئیس مجلس دانش‌آموزی دختران استان قم عنوان کرد حضرت امام خمینی(ره) با ابتکار خود در تشکیل بسیج مستضعفین، نهال بسیج را در دل‌های انسان‌های با ایمان غرس کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
حضرت امام نهال بسیج را در دل‌ انسان‌های با ایمان غرس کرد

ستایش ظهرابی، رئیس مجلس دانش‌آموزی دختران قم در گفتگو با خبرنگار پانا با تبریک پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج اظهار کرد: «مهمترین ویژگی یک بسیجی ایمان به خدا و اعتقاد قلبی‌ و باور درونی به خالق یکتا است. ایمان به خدا رابطه مستحکم نیروهای بسیجی با حق تعالی است زیرا بسیج رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود می داند.»

وی افزود: «بنابراین مهمترین مشخصه بسیجی مکتبی بودن آن است. جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب، دستاوردهای نظام مقدس اسلامی از دیگر جنبه های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است و حضرت امام خمینی(ره) با ابتکار خود در تشکیل بسیج مستضعفین، نهال بسیج را در دل های انسان های با ایمان غرس کرد.»

ظهرابی ادامه داد: «بسیج یکی از نیروهای مردمی بوده که از زمان جنگ تاکنون نقش بسزایی در پیشرفت کشور داشتند و در همه عرصه ها حضور پر رنگ را جلوه دادند.»

وی با تاکید به عضویت در بسیج گفت: «با توجه به اینکه خودم در زمینه بسیج و بسیج دانش‌آموزی فعالیت می کنم، پیشنهادم این است که حتما سعی کنید عضو فعال بسیج دانش آموزی شوید. هم در راستای مهارت آموزی هم در یادگیری کار گروهی و جهادی که در اعتلای زندگی انسان موثر است»

رئیس مجلس دانش‌آموزی دختران افزود: «قطعا یک فرد بسیجی و رفتارش نه تنها روی دانش‌آموزان بلکه روی تمامی اقشار جامعه تاثیر گذار است، اینکه نوجوانان روحیه شهادت طلبی را در خود پرورش دهند مانند شهیدان بسیجی که در این ایام داشتیم، باید این ها را به عنوان الگو قرار دهیم و ادامه دهنده راهشان باشیم.»

دانش آموز خبرنگار: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار