در گفت‌وگو با پانا:

‌پاشازاده‌: بازیکنان مقابل ولز اعاده ‌حیثیت کردند

دیدار با آمریکا فراتر از بازی فوتبال است/ شانس بزرگی برای صعود داریم

تهران (پانا) - پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است بازیکنان تیم ملی با یک تیر دو نشان زدند و توانستند هم ۳ امتیاز از ولز بگیرند و هم اعاده حیثیت کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۶۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
‌پاشازاده‌: بازیکنان مقابل ولز اعاده ‌حیثیت کردند

مجتبی سیدی/ مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با پانا با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ولز در دومین بازی خود از گروه B جام جهانی، گفت: «بازی خیلی سختی پیش رو داشتیم. به‌خصوص اینکه ما مقابل انگلیس با آن نتیجه باخته بودیم، انتظار می‌رفت از لحاظ شرایط روحی روانی نتوانیم خودمان را به این خوبی بازسازی کنیم. اما دم کادر فنی گرم که توانستند به‌خوبی شرایط را به حالت عادی برگردانند و تیم شروع عالی داشت، خوب ادامه داد و با نتیجه‌ای عالی کار را به سرانجام رساند.»

وی افزود: «ما باید مقابل انگلیس هم همین کار را می‌کردیم. با ترکیبی بهتر، هجومی‌تر و اعتمادبه‌نفس بالاتر وارد زمین می‌شدیم. البته که آن حواشی و اتفاقات قبل از بازی با انگلیس هم باعث شد تا بچه‌ها تمرکز کافی نداشته باشند. اتفاقاتی افتاد که نمی‌دانم واقعاً چطوری باید از آن حرف بزنم. آن موقع بچه‌ها فلان فلان بودند و الان به‌به هستند! واقعاً کار از دوگانگی هم گذشته بود و تبدیل به تنفر شده بود. خیلی‌ها زود قضاوت کردند. چقدر به روزبه چشمی بدوبیراه گفتند. او اما با این گلی که زد از فرش به عرش رسید. امیدوارم که درس گرفته باشند و به این راحتی قضاوت نکنند.»

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: «ترکیب اول ایران مقابل انگلیس اشتباه بود. حالا کی‌روش یک برنامه و هدفی در سر داشت که جواب نداد و اشتباه از کار درآمد. هرکسی می‌تواند اشتباه کند و تفکراتش در بازی اول جواب نداد. مهم این بود که فهمید و اشتباهش را جبران کرد. خیلی ترکیب خوبی انتخاب کرد و توانست از همان ابتدا سرعت خط هافبک حریف را بگیرد.»

مهدی پاشازاده گفت: «فوتبال جذابیتش به همین اشتباهات است. اگر قبل از بازی می‌گفتیم ولز را با ۲ گل می‌بریم، همه به ما می‌خندیدند. سخت‌ترین کار یک مربی این است که تیم را بعد از یک شکست بد و بحرانی، ‌برای بازی بعدی آماده کند. کی‌روش این را به بهترین شکل ممکن انجام داد. نمی‌دانم چرا فوتبال ما عادت کرده، کار را برای خودش سخت و هندی کند!.»

وی با اشاره به بازی با آمریکا تأکید کرد: «بازی بسیار حساسی است. جام جهانی ۹۸ هم آن تیم از هر لحاظ سرتر از ما بود اما توانستیم با همدلی آن‌ها را شکست دهیم. کلاً این بازی همان‌طور که همه می‌دانند فراتر از یک بازی فوتبال است. ایرانی‌ها را در چنین بازی‌هایی نمی‌شود آنالیز کرد. امیدوارم همه‌چیز به‌درستی پیش برود. ما هنوز کاری انجام ندادیم و باید همین تمرکز و انگیزه را مقابل آمریکا هم داشته باشیم. بدون شک این تیم قوی‌تر از ولز است و بازی آسانی نخواهیم داشت. اما همه‌چیز دست خودمان است و شانس بزرگی داریم. امیدوارم این بازی حساس به‌خوبی برای ما به پایان برسد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار