دشمن با جنگ نرم بر ادراک و شناخت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی تاثیر می گذارند

ارومیه (پانا)- معاون سیاسى سازمان عقیدتى فراجا گفت: دشمن با جنگ نرم بر ادراک و شناخت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی تاثیر می گذارند.

کد مطلب: ۱۳۲۶۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دشمن با جنگ نرم بر ادراک و شناخت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی تاثیر می گذارند

اجتماع بزرگ فرهنگیان انقلابی ارومیه با حضور معاون سیاسى سازمان عقیدتى فراجا،مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربى،مسول سازمام بسیج فرهنگیان سپاه شهدا، شورای معاونان و هیئت اندیشه ورز و معلمان مدارس در سالن کانون جوانان بسیج برگزار شد.

معاون سیاسى سازمان عقیدتى فراجا در این اجتماع با اشاره به اینکه کشور از هر زمان دیگری بیشتر به فرهنگ بسیجی نیازمند است گفت: دشمنان با هجمه فضای مجازی و جنگ نرم بر ادراک و شناخت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی تاثیر می گذارند زیرا می دانند در عرصه های جنگ سخت موفق نخواهند شد.

سردار سامان کریمی با بیان این که دشمنان امروز سعی دارند نمادهای دین را در جامعه اسلامی از بین ببرند افزود: دشمنان تحمل پیشرفت های ایران را ندارند و با ایجاد آشوب و اغتشاشات سعی می کنند مقابل توسعه و پیشرفت ملت ایران بایستند.

مسوول بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی نیز در این مراسم به لزوم هوشیاری و بصیرت بیش از گذشته نسبت به توطئه های دشمنان اظهار کرد: دشمنان همواره قشر نوجوان و جوان را هدف حملات و هجمه های فرهنگی خود قرار می دهند و این موضوع بیانگر اهمیت جهاد تبیین در مدارس کشور است.

سرهنگ پاسدار شهاب احمدی ادامه داد: «جهاد تبیین» یک فریضه است و هر کسی که می‌تواند باید در این خصوص اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار