فرمانده سپاه عاشورا:

زیربنای حکومت اسلامی بر عهده معلمین است

تبریز (پانا) - فرمانده سپاه عاشورا عنوان کرد بحث زیربنای حکومت اسلامی بر مبنای آموزه‌های دینی و سیره اهل‌بیت بر عهده معلمین دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۶۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
زیربنای حکومت اسلامی بر عهده معلمین است

سردار اصغر عباسقلی زاده در همایش هیئت های اندیشه ورزی فرهنگیان و تجلیل از معلمان جهادگر بسیجی، ضمن تبریک و تهنیت هفته بسیج بر معلمان بسیجی گفت: امروزه فضای ما را دشمنانی آلوده کرده اند که در فضای مجازی بسیار قوی هستند، چرا که ابزار، امکانات، تجهیزات، فعالین قوی و مشغله ای برای تولید صدها هزار محتوا بر علیه انقلاب، آرمان ها و قرآن و اسلام دارند، بنابراین این یک واقعیت انکارناپذیر است.

وی افزود: خوشبختانه در فضای واقعی یعنی واقعیت های انقلاب اسلامی، ما قوی تر هستیم. امروز اگر مواردی می بینم که شایسته رفتار های انقلاب اسلامی و اسلام نیست، محدود است ولی تبلیغات این را زیاد نشان می دهد و ذهنیت ها را مشوش می کند.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی ادامه داد: بحث زیربنای حکومت اسلامی بر مبنای آموزه های دینی و سیره اهل بیت بر عهده شما معلمین است. اگر ما کل کشورهای دنیا را حتی پیشرفته ترین کشور ها را مطالعه کنیم و کشور خود را با دقت و واقعیت مطابقت دهیم، می بینیم که تنها کشوری که در تمامی موضوعات زندگی بشر از جمله اخلاقیات، دینداری، سیاست، اقتصاد، انسانیت و حقوق بشر، هیچ کشوری مثل ما نیست، ولی این واقعیت را به خودمان و تمام دنیا نتوانسته ایم که نشان دهیم.

وی اظهار کرد: امروز اگر به بسیج افتخار می کنیم، دلیلش این است که ماموریت پیاده سازی احکام اسلامی بر عهده تمامی بسیجیان است که حضرت امام و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید کرده اند. گاه ما متوجه جایگاهی که در آن قرار گرفته ایم، نیستیم و جایگاه و زندگی امروزی ما مستقیما با اسلام گره خورده است. اکنون تمامی حرکات و سکنات و رفتار و ارتباطات و فعالیت های ما، هست و نیست اسلام است. به قول شهید سلیمانی، «ایران حرم است» و اگر این حرم ضربه ببیند، حرم امن الهی یعنی مدینه و مکه و حرم های اهل بیت (ع) ضربه خواهد دید.

وی گفت: تکلیف ما از طرفی آسان و و از طرفی نیز سخت است. آسان این است که رفتار و عملکرد خود را با آموزه های دینی و فرامین دینی و سیره اهل بیت مطابقت دهیم. اگر ما در این حالت حرکت کنیم، هم ما توانسته ایم بسیج باشیم و تکلیف خود را عملی کنیم و هم آرمان و هدف اصلی انقلاب که زمینه سازی برای ظهور است را انجام دهیم.

سردار عباسقلی‌زاده اظهار کرد: تصمیم سازش و مذاکره در طول تاریخ ۲۰۰ ساله انقلاب نشان داده که کشورهای غربی حتی ۱ درصد هم به ما کمک نکرده اند. اگر یک سری جوانان و نوجوانان ما، ماهیت آمریکا را نشناخته بودند، در مسئله برجام شناختند.

وی در پایان خطاب به معلمان بسیجی گفت: وظیفه سنگینی که بر عهده معلمان است، تربیت شایسته نسل انقلاب و اسلام است که حضرت امام نیز بر این موضوع تاکید کرده اند و شما بسیجیان، الگوها و پیش برندگان اهداف و آرمان های اصلی دین مبین اسلام هستید.

دانش آموز خبرنگار: حنانه احدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار