معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۷مشهد:

طرح ۳۱۳ می‌تواند الگوهای ملی و مذهبی درآن شهر را به دانش‌آموزان معرفی کند

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۷ گفت طرح ۳۱۳ می‌تواند الگوهای ملی و مذهبی را در سطح کشور و بین‌الملل مطرح و معرفی کند. شناخت دیگران و فهمیدن تجربیات آنها می‌تواند به موفقیت دانش‌آموز کمک کند و حتما این امر را در مدارس به خوبی اجرا خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح ۳۱۳ می‌تواند الگوهای ملی و مذهبی درآن شهر را به دانش‌آموزان معرفی کند

حجت خسروی نیک، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه7 مشهد در گفت‌و‌گو با پانا گفت:« طرح ۳۱۳ که توسط سازمان دانش‌آموزی اجرا می‌شود، به هویت دانش‌آموزان می‌پردازد. هویتی که آینده آن‌ها و جامعه را می‌سازد. جامعه ای که می‌تواند زمینه‌ساز ظهور باشد.»

وی ادامه داد:« نکته پیشنهادی من به دانش آموزان در قالب این طرح این است که حتما ورود پیدا کنند زیرا شناخت دیگران و فهمیدن تجربیات آنها و مسیری که طی کردند می تواند به موفقیت دانش آموز کمک کند و حتما این امر را در مدارس به خوبی اجرا خواهیم کرد.»

وی افزود:« این هویت‌بخشی ملی، می‌تواند با شخصیت بخشی در روح نوجوانان جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را بگیرد که حتما این تلاش را خواهیم کرد.»

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه 7 در پایان گفت:« امیدواریم دانش‌آموزان عزیزمان با اجرای دقیق این طرح با شخصیت‌های تمدن‌ساز و مفاخر شهرشان آشنا شوند و ما هم تمامی تلاشمان را در این زمینه خواهیم کرد.»

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار