رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

اساس طرح ۳۱۳، مدرسه‌محوری است

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی، طرح ۳۱۳ سازمان دانش‌آموزی و معرفی مفاخر را، طرحی مدرسه‌محور نام‌گذاری کرد که با همکاری دانش‌آموزان مدارس منتخب انجام و سبب افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان از مشاهیر محل زندگی‌شان می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۰۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اساس طرح ۳۱۳، مدرسه‌محوری است

حجت رضازاده، رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در نشست تخصصی پیرامون اقدامات اجرایی کنگره ۳۱۳ که در سالن اجتماعات شهدای انقلاب ناحیه ۳ با حضور مسئولان این اداره، مدیران منتخب مدارس، مدیران مجامع، روسای مجالس و نمایندگان پانا برگزار شد، گفت: هدف‌ما، تأثیرگذاری این طرح روی دانش آموزان است که در همین راستا موج‌سازی صورت می‌گیرد و تمامی محصلان خودشان پای کار می‌آیند.

در ادامه نرگس درکی، کارشناس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی به بیان شیوه و روند اجرایی این پروژه پرداخت که شامل انجام تمام فعالیت های مدرسه حول محور همان شخصیت، اجرای برنامه های برترِ مدارس در اردوی درون شهری، داوری بین آثار و برگزاری نمایشگاهی از آثار برگزیده در تهران بود.

وی از جمله قالب های ارسالی آثار را روایتگری، سخنوری، هنرهای نمایشی، دعوت از فرهیختگان، ملاقات، بازدید، نمایش آثار مکتوب و اینفوگرافی برشمرد.

آسیه فرودی، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه سه مشهد مقدس با تاکید بر هدف پروژه که تقویت و تحکم هویت ملی اسلامی و آشنایی با مفاخر است؛ آمادگی خود را جهت حمایت کامل در راستای پیشبرد اهداف این طرح اعلام کرد.

دانش آموز خبرنگار: نیایش صحرا نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار