در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا صورت گرفت؛

بررسی لایحه برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران

تهران (پانا) - کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به منظور بررسی لایحه برنامه چهارم توسعه شهر تهران جلسه‌ای فوق‌العاده تشکیل داد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بررسی لایحه برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جلسه فوق العاده کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به منظور بررسی لایحه برنامه چهارم توسعه شهر تهران با حضور اعضا، کارشناسان و دبیران کمیسیون و مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران به تشریح برنامه های ارائه شده در حوزه فرهنگی و اجتماعی در 4 سال آینده پرداخت و پس از آن دبیران و کارشناسان کمیسیون به بیان نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند.

در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تدوین برنامه چهار ساله در بازه زمانی کوتاه کاری سخت و نفس گیر است، بیان داشت: در طول زمان تدوین این برنامه هماهنگی و تعامل بسیار خوبی بین اداره کل برنامه و بودجه و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ایجاد شد.

نرگس معدنی پور افزود: با توجه به اینکه پیش از برنامه چهارم، سه برنامه دیگر در مدیریت شهری به مرحله اجرا درآمده بود می بایست از تجارب اندوخته شده در این برنامه ها کمال بهره را برد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: زمان کمی برای بررسی برنامه ای در اختیار داریم که قرار است چشم انداز 4 سال آینده شهر باشد، اما این موضوع 4 ساله دیدن برنامه ها برای تحقق بیشتر آنها، مورد تاکید وزارت کشور بوده، لذا ضروری است در این خصوص با دقت و سرعت بررسی های لازم صورت گیرد.

وی گفت: چهارساله شدن برنامه توسعه شهری شاید کمک کند تا ما شاهد تحقق هرچه بیشتر برنامه ها باشیم.

معدنی پور تصریح کرد: تا هفتم آذر باید نظرات مکتوب کمیسیون ها به کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ارسال شود و ضرری است در زمان باقی مانده مباحث کارشناسی با دقت بیشتری صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار