مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

هدف اصلی آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموز آرمانی است

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت هدف اصلی آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموز آرمانی است که با این رویکرد می‌توان آینده این نظام اسلامی را تضمین کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموز آرمانی است

کلام الله صفری،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در آیین تجلیل از افتخارآفرینان کنکور سراسری ۱۴۰۱ شهرستان نمین طی سخنانی بسیج را نماد غیرت، شجاعت، ایمان و عشق دانست که منشا خدمت و برکات کم‌نظیری در عرصه انقلاب و ایران اسلامی بوده و توانسته است مایه امید مردم شود.

وی با اشاره به سرانه کم فضای آموزشی نسبت به استاندارد کشوری از عزم همه متولیان در جهت افزایش فضاها و امکانات آموزشی خبر داده و گفت: بر این اساس راهکارهای اصلی جهت برچیده شدن مدارس غیراستاندارد، خصوصا مدارس کانکسی بررسی و آماده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تقدیر از ارتقا رتبه کنکور و میانگین نمرات منطقه نمین ابراز امیدواری کرد با ادامه فعالیت ها، شاهد رشد حداکثری در شأن و جایگاه شهرستان فرهنگی نمین باشیم.

حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده،امام جمعه شهرستان نمین هم به نقش علم و دانش در اصلاح جامعه و توسعه آن اشاره و علم را به عنوان سرمایه ثابت و مطمئن در ساختار قدرت و ایمان بیان کرد.

وی گفت: شهرستان ادب‌پرور و فرهنگی نمین استحقاق بیشتری را در اختصاص سهمیه جهت ورود به دانشگاه‌های معتبر را دارد و دانش آموزان بایستی با تلاش بیشتر و آموزش و پرورش با ارایه ویژه برنامه‌های کنکوری و تقویتی در ارتقاء هر چه بیشتر آن کوشش کنند.

انوش جعفری خانقاه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز به ارائه آمار قبولین کنکور شهرستان پرداخت و با بیان اینکه مدیران و معلمان با احساس مسئولیت و وجدان کاری توانسته اند میزان قبولین کنکور و میانگین نمرات را ارتقا بخشند، از تلاش های صادقانه صورت گرفته تشکر کرد.

وی گفت: قبولی بیش از ۱۰نفر دانش آموزان در دانشگاه فرهنگیان در تاریخ آموزش و پرورش شهرستان نمین بی نظیر است که این نویدبخشِ افق روشن و ترمیم‌کننده آینده پرافتخار برای دانش آموزان و جامعه فرهنگی شهرستان نمین است.

در ادامه برنامه از قبولین برتر شهرستان با اهداء لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار