فعالیت‌های شورای دانش‌آموزی جلوه‌ای از همفکری ، مشورت و کارگروهی در مدرسه است

اردل(پانا) - مدیر مدرسه فروغ اردل، شورای دانش‌آموزی را جلوه‌ای از همفکری ، مشورت و کارگروهی در مدرسه دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۶۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های شورای دانش‌آموزی جلوه‌ای از همفکری ، مشورت و کارگروهی در مدرسه است

این انتخابات با حضور سکینه طاهری مدیر دبیرستان، روح انگیز طاهری معاون آموزشی و مهتاب دهیری معاون پرورشی دبیرستان نمونه دولتی فروغ دانش شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سکینه طاهری مدیر دبیرستان نمونه فروغ دانش اردل در این انتخابات را جلوه‌ای از همفکری ، مشورت و کارگروهی در مدرسه دانست و از دانش آموزان خواست تا شوراهای مدرسه را باتوجه به ویژگی های شورای اصلح انتخاب کنند تا گامی در جهت داشتن مدرسه‌ای بهتر برداشته شود ، وی نیز از کاندیداهای شورای دانش آموزی مدرسه ، فعالیت به بهترین نحو ممکن و عمل به وعده‌ها را خواستار شد.

مهتاب دهیری معاون پرورشی دبیرستان در گفت‌وگو با پانا گفت: شوراهای دانش می‌توانند در بهبود وضعیت مدرسه قدم مؤثری بردارند ؛ زیرا آنها نمایندگان دانش آموزان هستند تا نظرات دانش آموزان را به مدیر ، معاونین و دبیران مدرسه منتقل کنند.

دهیری در ادامه افزود : همانطور که خداوند در قرآن کریم به ما امر کرده ( و امرهم شوری بینهم ) در کارهایتان مشورت کنید ، شوراهای دانش آموزی در این راستا نیز قدم مؤثری برمی‌دارند ، فعالیت های آنها نیز جلوه‌ای از همفکری و مشورت و کار گروهی درمدرسه است.

دانش آموزان نیز با شور و اشتیاق در انتخابات شرکت کردند و کاندیداهای منتخب خود را انتخاب کردند .

دانش آموز خبرنگار : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار