بارش پراکنده در تهران از فردا

تهران (پانا) - بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، پایداری جو و کاهش کیفیت هوا و طی روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه (۲ تا ۳ آذر) بارش خفیف و کاهش دما در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۵۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بارش پراکنده در تهران از فردا

بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا آسمان استان صاف و بدون وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود که بر این اساس شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته در مناطق شهری پر تردد پیش‌بینی می‌شود.

طی روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه (۲ تا ۳ آذر) با عبور موج کم دامنه از نوار شمالی استان، افزایش ابرناکی، احتمال بارش خفیف و پراکنده و کاهش دما در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

با عبور و فعالیت سامانه بارشی در روز شنبه (۵ آدر) در بیشتر مناطق استان بارش باران در برخی مناطق رگبار و رعدوبرق و در ارتفاعات بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲ آذر) نیمه‌ابری همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات غبارآلود با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۳ آذر) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار