خزانه‌دار شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ضرورت طراحی بسته‌ای برای تحصیل فرزندان کارکنان

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورای شهر تهران گفت با اشاره به سختی کار رانندگان خودرو سرویس، گفت در بسته رفاهی، مواردی در نظر گرفته شد اما باید بسته‌ای نیز برای تحصیل فرزندان کارکنان در نظر گرفته شود و باید در این خصوص با اعضای شورا مشورت می‌شد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت طراحی بسته‌ای برای تحصیل فرزندان کارکنان

مهدی اقراریان، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: کسانی که معنای جهاد تبیین را می‌دانند باید این را بدانند که مردم در عدم تبعیت از طرح دشمن پیروز بوده اند. ما این سختی ها را نیز پشت سر می گذاریم و برای آبادانی کشور قدم برخواهیم داشت.

در ادامه حبیب کاشانی، خزانه‌دار شورا نیز با اشاره به سختی کار رانندگان خودرو سرویس، یادآور شد: ما در بسته رفاهی، مواردی را در نظر گرفتیم اما باید بسته ای نیز برای تحصیل فرزندان کارکنان در نظر بگیریم و باید در این خصوص با اعضای شورا مشورت می شد.

وی با اشاره به بازی فوتبال ایران- انگلیس گفت: بازیکنان ما وسط میدان جنگ هستند؛ شرایط ما با توجه به وضعیت گروه مطلوب است. ما وقت برای انتقاد و اعتراض داریم. تقاضای ما این است که کارشناسان در روزهای آینده دندان روی جگر بگذارند و مباحث را به بعد از این موکول کنند. رسانه ها تحلیل های خود را در مورد این موضوع دیرتر انجام دهند تا بازی ها به اتمام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار